Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:27:24 GMT

استاندار کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۹۱۵

استاندار کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان امروز (یکشنبه) ضمن حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ یکهزار شهید گلگون کفن این شهر ادای احترام کرد.

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز یکشنبه در ادامه در منزل شهید غلامرضا لنگری زاده حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه برای آن شهید بزرگوار با خانواده وی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید غلامرضا لنگری زاده متولد سال 1365 و در پنجم بهمن ماه سال 96 در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.
استاندار کرمان در ادامه با خانواده شهید حمید ایرانمنش معروف به حمید چریک نیز دیدار کرد.
شهید حمید ایرانمش در سال 1334 در کرمان به دنیا آمد.
شهید ایرانمنش در عملیات بیت المقدس که به آزادی خرمشهر منجر شد در حالیکه بیش از 20 گلوله به تنش نشسته بود در 10 اردیبهشت 61 به شهادت رسید.
محمدرضا حسنی سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان نیز در این دیدار گفت: چهار هزار و 624 فرزند شهید در استان کرمان حضور دارند.
استاندار کرمان همچنین با خانواده شهید علی ایرانمنش نیز دیدار کرد و درگذشت مادر شهید را تسلیت گفت.
شهید علی ایرانمنش متولد 1344 بود که سرانجام 17 دی ماه 59 در پیرانشهر به شهادت رسید.
استاندار کرمان در ادامه با همراهی معاون امور عمرانی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مدیران استانی از مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار نیز بازدید کرد.
3029/9895/7440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهدا ديدار با خانواده شهدا كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

 دادستان انتظامی قضات کشور در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

 

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • رییس‌جمهور به مقام «اقبال لاهوری» ادای احترام کرد