Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:47:42 GMT

اقامت ۴۵۶ هزار نفرشب مسافر در روستاهای مازندران

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۳۹۲۶

اقامت ۴۵۶ هزار نفرشب مسافر در روستاهای مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای مازندران را تا پایان روز دوم فروردین 98، 243 هزار و 395 نفر اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهران حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار ما تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاهای مازندران را تا پایان روز دوم فروردین 98، 243 هزار و 395 نفر اعلام کرد و گفت: تعداد گردشگران مقیم در روستاهای مازندران طی این مدت به 456 هزار و 128 نفر شب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعداد زائران اماکن مذهبی و متبرکه طی این بازه زمانی، 244 هزار و 930 نفر بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی مازندران خاطرنشان کرد: تعداد گشت‌های انتظامی- راهور- پلیس راه و همیاران پلیس، 8 هزار و 256 مورد و تعداد طرح‌های ترافیکی اجرا شده در سطح شهرهای استان نیز 832 مورد بوده است.

حسنی خاطرنشان کرد: طی این مدت، 3 هزار و 864 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد. وی ادامه داد: تعداد یک هزار و 389 مورد بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، صنوف مختلف عرضه کننده مواد غذایی، مراکز بهداشتی و حمل و نقل انجام شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران متذکر شد: طی این مدت، 24 میلیون و 715 هزار لیتر بنزین معمولی و سوپر در جایگاه‌های سوخت استان عرضه شد.

حسنی یادآور شد: طی این مدت، تعداد 6 هزار و 343 نفر مسافر از طریق حمل ریلی مسافر در استان جا به جا شدند.

به گفته وی، تاکنون 488 هزار و 319 خودرو وارد استان و تعداد 310 هزار و 94 خدرو نیز از استان خارج شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • فریادهای خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • رشد ۱۰ درصدی تخلیه و بارگیری در راه آهن شمال شرق۲
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ