Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیرهای دلگان - زهکلوت، دلگان - ایرانشهر و بزمان - دلگان صبح امروز بر اثر سیلاب بسته شدند.
وی ادامه داد: نیروهای امدادی در حال تلاش برای بازگشایی این مسیرها هستند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت:بارش رگباری همواره طغیان رودخانه های محلی را در جنوب این استان به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بیشترین میزان بارندگی شبانه روز گذشته از ایستگاه بارانسنجی «چاه کمال» از توابع خاش با 20 میلیمتر بارش گزارش شده است.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی که از روز گذشته این استان را فرا گرفته سبب آب گرفتگی معابر و جریان یافتن برخی رودخانه های محلی در نواحی مرکزی و جنوبی شد.
محمود دیانتی افزود: بارش های قابل قبولی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان رخ داد به طوریکه به لحاظ تعداد ایستگاه و ارتفاع بارش، بیشترین بارندگی ها در ایستگاه های باران سنجی توابع شهرستانهای خاش، ایرانشهر، دلگان و بزمان ثبت شده است.
وی ادامه داد: به طور کلی از روز گذشته تا ساعت 7:30 صبح امروز حداقل از 55 ایستگاه باران سنجی گزارش بارش دریافت شد.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد افزود:همچنان در ارتفاعات مرکزی و جنوبی این استان احتمال جاری شدن موقتی روان آب،سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد.
7316**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیستان و بلوچستان مدیریت بحران هواشناسی رودخانه محلی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان

 رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت:  از ظهر جمعه تا آخر وقت جمعه (۷ اردیبهشت) برای زاهدان و ارتفاعات شرقی استان رخداد رگبار رعد و برق و بارش تگرگ و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. 

علی ملاشاهی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی پرهیز شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری گردد، از محصولات کشاورزی محافظت شود. از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری گردد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.


????«روابط عمومی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان»????

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • طغیان رودخانه‌ها؛ هشدار وقوع سیلاب در سه استان جنوبی کشور
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی