Web Analytics Made Easy - Statcounter

عده‌ای از جهادگران بسیجی ترجیح دادند نوروز امسال را با خدمات رسانی به روستای محروم دشت‌رز با اهالی این منطقه جشن بگیرند. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در حالی بسیاری از مسئولان و مدیران اجرایی دستگاه‌های اجرایی هم اکنون در مناطق تفریحی و گردشگری ایران اسلامی از جمله جزیره کیش، قشم، شمال و جنوب کشور به سر می‌برند ولی عده‌ای از جوانان بسیجی بودن در کنار مردم محروم راه به بهترین تفریح‌ها ترجیح داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون شک هم اکنون گروه‌های جهادی متشکل از جوانان بسیجی در نقاط مختلف کشور و در مناطق محروم در کنار مردم مشغول انجام کارهای عمرانی، درمانی، فرهنگی و در مجموع کارهای عام المنفعه هستند.110 گروه جهادی از بسیجیان قم در نوروز 98 فعالیت می‌کنندفعالیت گروه های جهادی قم در مناطق محروم تا 16 فروردین 98 ادامه دارد22 گروه جهادی در نوروز به مردم محروم کرمانشاه خدمت می‌کنند
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دنا باهمکاری گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد پروژه معطل مانده آبرسانی به روستای دشت‌رز را که سال‌ها معطل مانده بود، در دو مرحله به سرانجام رساند.

این گروه در تابستان امسال 1200 متر لوله گذاری از این پروژه را اجرایی کردند که در بهار امسال نیز بودن در کنار مردم محروم را به کیش و قشم ترجیح دادند و کار 1200 متر لوله گذاری دیگر را تکمیل کردند.

انتهای پیام/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر