Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@10:19:23 GMT

قتل مرد جوان توسط دوستش با ضربات چاقو

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۲۸۹

به گزارش ایلنا، سردار واعظی افزود: ساعت 4 بامداد روز یکشنبه 4 فروردین ماه از طریق تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 یک مورد درگیری و چاقو خوردگی به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: با حضور گشت پلیس به محل موردنظر مشخص شد در پی درگیری دو جوان مسافر در پشت پارک هنرمندان گناوه فردی به هویت "ر" بر اثر ضربات چاقو جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد پلیس تاکید کرد: قاتل فردی به هویت "ع" بود که بلافاصله به همراه آلت قتاله دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل و مقتول هر دو اهل یکی از شهرهای استان فارس هستند گفت: این دو نفر به همراه تعدادی دیگر از دوستانشان به صورت مجردی به استان بوشهر و شهر گناوه سفر کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اذعان داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل دوست خود علت آن را عصبانیت ناشی از دعوا و مشاجره عنوان کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان بوشهر استان فارس چاقوکشی مرگ جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

او می‌گوید: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه ۱۰ عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، ادامه داد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حسرت استقلالی‌ها از معرفی یک دروازه‌بان جدید!
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان