Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:42:31 GMT

6 طبیعت گرد مفقود در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۳۱۴

6 طبیعت گرد مفقود در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند

اسماعیل شاه ‌بیگی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اواخر شب گذشته گزارش مفقود شدن شش کوهنورد در ارتفاعات روستای میرآباد شهرستان نیشابور به نیروهای هلال احمر این شهرستان اعلام شد.
وی ادامه داد: هفت امدادگر هلال احمر شهرستان نیشابور با حضور به موقع در محل اقدام به آغاز عملیات جست و جو کردند که پس از چهار ساعت موفق به پیدا کردن مفقود شدگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: سه نفر از مفقود شدگان دچار مصدومیت شده بودند که به صورت سرپایی درمان و با کمک نیروهای امدادی به محل امن منتقل شدند.
شهرستان نیشابور در فاصله 127 کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.
1922/7496
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 درمان طبیعت مشهد هلال احمر مفقود 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عملیات جست وجوی ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن پایان یافت و دو کوهنورد به سلامت تحویل خانواده هایشان شدند.

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: با وقوع سیل در منطقه ارتفاعات شملق و انسداد جاده ساروق بر اثر سیلاب و ورود گل و لای به مسیر،  ۲ کوهنورد مفقود و دو خودرو گرفتار شدند که با حضور نیرو‌های  هلال احمر امدادرسانی آغاز شد.

ابوالفضل رفیعی افزود: در عملیات امدادرسانی، هر ۲ کوهنورد مفقود این حادثه در منطقه ارتفاعات شملق جستجو و تحویل داده شدند.

وی گفت: در بارش‌های شدید سیل آسا از دو روز گذشته در خراسان رضوی روستای سلیمانیه واقع در شرق سبزوار هم گرفتار سیل و ورود گل و لای به منازل  شدند که با اعزام گروه‌های امدادی به منطقه امدادرسانی به مردم انجام شد.

بیشتر بدانیم:

بر اثر جاری شدن سیل در شهرستان داورزن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه این شهرستان مفقود شدند.

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • گمشدگان تنگه دار نوشهر پیدا شدند
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن