Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:51:18 GMT

آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان در سال 98

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۴۰۸

آخرین وضعیت پزشکی سرخپوشان در سال 98

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ماهینی خدا را شکر به تمرینات گروهی برگشته ولی همانطور که می‌دانید به زمان نیاز دارد تا به شرایط بازی برسد، اما باید با شرایط تمرینات آشنا شود و وضعیت عضله‌هایش با هماهنگی بیشتر در تمرینات، تقویت گردد تا خطری او را تهدید نکند.

علیپور تصریح کرد: ماهینی فعلا در شرایط تمرینات حضور دارد و بعد از یک ماه می‌تواند بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در مورد محسن ربیع‌خواه نیز خاطرنشان کرد: ربیع‌خواه هیچ مشکلی ندارد و به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار گرفته است.

میثم علیپور در ادامه عنوان کرد: بقیه بچه‌ها هم که مصدومیت‌های جزیی داشته و دارند، با پیگیری و تلاش مضاعف سعی می‌کنیم بدون وقفه در ادامه تمرینات، مورد مداوا قرار بگیرند تا به دربی برسند. با اقدامات و درمان‌های فیزیوتراپی، شدیدا مراقب آنها هستیم تا مشکلات کوچک آنها رفع شود و مزاحم تمرینات آنها نشویم و آماده و سر حال کار خود را ادامه بدهند.

علیپور در مورد سید جلال حسینی نیز بیان کرد: سید جلال در تمرین روز گذشته از ناحیه عضله احساس درد داشت. پیگیر وضعیت او هستیم و اگر نیاز باشد، عکسبرداری انجام می‌شود و آخرین وضعیت او را فردا اعلام می‌کنیم.

فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس درباره وضعیت و شرایط محمد انصاری نیز گفت: محمد انصاری هم تمریناتش روز به روز بیشتر می‌شود و تمرینات بدنسازی او وارد فاز جدیدی شده است و کم کم او هم می‌تواند شرایط خودش را طوری پیش ببرد که از چند هفته دیگر در تمرینات گروهی شرکت کند. محمد انصاری در کل، یک ماه دیرتر از حسین ماهینی می‌تواند به بازی برسد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس شکر فوتبال پرسپولیس مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • رضا علیپور: برای میرزازاده خوشحالم
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج