Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:50:11 GMT

یک سوم وجوهات شرعی به سیل زدگان اختصاص یابد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۴۱۵

یک سوم وجوهات شرعی به سیل زدگان اختصاص یابد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله حسین نوری همدانی، در این پیام آمده است: حادثه سیل اخیر در استان های گلستان و مازندران موجب تاسف شده است.مسئولان نسبت به حل مشکلات مردم آن منطقه همت خود را به کار گرفته اند و سعی خود را برای التیام وضعیت پیش آمده انجام دهند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند 97 در شرق گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگان رود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
3091
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آیت الله حسین نوری همدانی چای سیل مشکلات مردم یابد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران بهاری میهمان دیار هگمتانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ بارش باران بهاری، طراوت هوا و زیبایی طبیعت را به دنبال داشته، بارش ها موجب خوشحالی مردم به ویژه کشاورزان شده است.

اگرچه این بارش‌ها تا حدودی موجب جبران کم آبی شده است اما صرفه جویی در مصرف آب را نباید فراموش کرد.

طبق پیش بینی هواشناسی بارش باران تا دو روز آینده در استان همدان ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • باران بهاری میهمان دیار هگمتانه
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد