Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل الله کاظمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد امروز در جریان بازدید استاندار خراسان رضوی و شهردار مشهد از مرکز کنترل ترافیک مشهد با بیان اینکه سال آینده برای آرامش مسافران در پایانه مسافربری سالن ترانزیت احداث می شود، گفت: روز آخر سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق برای اتوبوسرانی امضا و مذاکره ای با ایران خودرو جهت نوسازی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تاکسی شهری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با اشاره به عملکرد این مرکز، افزود: تعداد ۴۲۷ دوربین با ۸۵ درصد پوشش در سطح شهر قرار دارند و اقدامات ترافیکی حاشیه شهر نیز در حال توسعه است.     تجهیز هشت هزار تاکسی به پرداخت الکترونیک    سید مهدی علوی مقدم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد در این بازدید با اشاره به سرویس دهی عمومی و تقویت حمل و نقل در مراکز گردشگری و نظارت بر عملکرد تاکسی ها در ایام نوروز، گفت: 8 هزار تاکسی به پرداخت الکترونیک مجهز شدند و ربات تلگرامی نیز طراحی شده است که مسافران می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق آن ثبت کنند.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته معلم از کلنگ زنی و آغاز عملیات ساخت سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان این شهرستان خبر داد.

سید علی ترابی افزود:  طرح احداث سالن چند منظوره ورزشی روستای سنگان از محل اعتبارات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به شهرستان بوده که برای اجرای آن در مجموع سه میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

ترابی اظهارکرد: بزودی این طرح با حضور مردم و مسئولان و ورزشکاران کلنگ زنی و عملیات اجرایی  آن آغاز خواهد شد.

وی، کلنگ‌زنی گاز رسانی روستاهای ذمه و آلکاباد و جشن پایانی آن با اتمام این دو روستا، پیگیری تسریع در عملیات تصفیه خانه فاضلاب شهری،  احداث ۵۵ کلاس درس در شهرستان، اجرای طرحهای عمران شهری شهرداریها، موفقیت طرحهای مخابرات در سطح استان ،اتمام طرحهای راهداری با پایان راه روستاهای مندان و پولیه، اجرای طرحهای تأمین آب آشامیدنی روستاها و برگزاری باشکوه  جشنواره گیلاس را برخی از اقدامات صورت گرفته و درحال اجرا و پیگیری عنوان کرد.

فرماندار شهرستان اشنویه، همچنین با قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه کارکنان و معلمان شهرستان در امر تعلیم و تربیت و نیز تشکر از تلاش اصحاب رسانه اظهار امیدواری کرد با تعامل و همدلی مردم و مسئولان شهرستان، گامهای مؤثر و اساسی برای توسعه شهرستان برداشته شود.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری
  • پیشرفت ۶۸ درصدی پایانه صادرات و ترانزیت کالا در بندر بوشهر
  • پیشرفت ۹۰ درصدی اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر
  • رسیدگی ویژه راهداری به تخلفات صدور صورت وضعیت صوری
  • پروژه پایانه صادرات و ترانزیت در بوشهر ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تاکسیران امانت‌دار مشهدی ۳ میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه