Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@15:59:37 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی در پل گیشا

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۵۳۶

دستگیری عاملان تیراندازی در پل گیشا

معاون پلیس امنیت تهران بزرگ از دستگیری عاملان تیراندازی در پل گیشا خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تقی افرند گفت: ۲۶  اسفندماه سال گذشته در اتوبان چمران نرسیده به پل گیشا سرنشینان یک دستگاه خودروی عبوری از جمله یک کودک پنج ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که درپی آن رسیدگی به موضوع از سوی ماموران پلیس امنیت در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد که تیراندازی میان اوباش سابقه‌دار تهران بر سر مواد مخدر بوده است،اظهارکرد: همچنین به ماموران خبر رسید که کودک پنج ساله پس از اصابت گلوله به کما رفته و کماکان دربیمارستان بستری است.

افرند با اشاره به اینکه موضوع به‌صورت ویژه دردستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت، اظهارکرد: ماموران محل اختفای ضاربان را در منطقه کردان کرج شناسایی و صبح امروز در یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری ضارب و ۱۰ نفر از همدستانش کردند.

به گفته وی این افراد هم‌اکنون در مقر پلیس هستند و تحقیقات از آنان در حال انجام است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پل گیشا تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران