Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «استفان شولتز» سفیر اتریش در تهران با انتشار پیامی در توییتر با مردم آسیب‌دیده گلستان و مازندران ابراز همدردی کرد.

شولتز نوشت: «به خاطر از دست رفتن جان افراد و خراب شدن زندگی بسیاری از مردم گلستان و مازندران در پی وقوع سیل و بالا آمدن سطح آب، بسیار ناراحت شدم. اتریش برای همکاری با ایران در عملیات جستجو و نجات آمادگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی

مردم یمن در تظاهرات باشکوه امروز خود در صنعاء بار دیگر بر آمادگی خود برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده و خواستار گشوده شدن راه زمینی (از طریق عربستان)برای رفتن به فلسطین اشغالی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم صنعاء نیز همانند دیگر استانهای یمن امروز نیز همانند جمعه های گذشته تظاهرات باشکوهی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات مستمر نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش برگزار کردند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

در بیانیه تظاهرات باشکوه مردم صنعاء بر آمادگی مجدد مردم یمن برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید شد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر درخواست خود را مبنی بر گشوده شدن گذرگاه های زمینی امن(ازطریق عربستان) برای رفتن و مشارکت مستقیم در نبرد در کنار رزمندگان در فلسطین اشغالی مورد تاکید قرار می دهیم.
این بیانیه با تبریک به رزمندگان مقاومت فلسطین به سبب ضربات کوبنده آنها به اشغالگران صهیونیست از ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن حمایت شده است.

این بیانیه آورده است بر ادامه بسیج و سرازیر شدن به سمت اردوگاه های آموزشی و آماده سازی با روحیه گسترده و آماده شدن دهها هزار رزمنده تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود به نیروهای مسلح خود، عملیات مستمر و تاثیرگذار در نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس و ورود به رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیاتهای بیشتر هستیم.
در این عملیات آمده است از ملت های امت اسلام و آزادگان جهان می خواهیم سلاح تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکتهای حامی آنها را فعال کنند.

یمنی ها در این تظاهرات بر حمایت خود از عملیات مستمر و دردناک رزمندگان مقاومت فلسطین، لبنان و عراق علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • اعلام آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با اسرائیل
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین