Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:30:15 GMT

بازدید فرماندار لاهیجان از نحوه ارائه خدمات نوروزی

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۸۴۳

بازدید فرماندار لاهیجان از نحوه ارائه خدمات نوروزی

گزارش روز یکشنبه روابط عمومی فرمانداری لاهیجان به ایرنا حاکیست؛ اسماعیل میرغضنفری در حاشیه این بازدید گفت: تلاش شده تا بهترین خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه شود.
وی افزود: خدمات و فعالیت های کمیته‌های مختلف ستاد خدمات سفر در طول تعطیلات نوروز مدام انجام شده و سعی می شود کاستی ها به سرعت رفع و زمینه رضایتمندی حداکثری مردم فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از خانه سالمندان لاهیجان بازدید و با شماری از آنان گفت وگو کرد.
وی با بیان اینکه وظیفه داریم نسبت به تکریم سالمندان اقدام کنیم، اظهارداشت: این افراد در بهار طبیعت و همزمان با عید نوروز، چشم به راه کسانی هستند که به دیدار آنها بیایند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و معماری کهن و جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد که از آن جمله می توان به بافت تاریخی ، استخر لاهیجان ، استخرحاجی آباد، تالاب امیرکلایه ، بام سبز و تله کابین ، بقاع متبرکه ، آرامگاه شیخ زاهد گیلانی و مقبره کاشف السلطنه (موزه تاریخ چای) اشاره کرد.
لاهیجان دارای 29 اثر تاریخی و مذهبی است که 14 اثر آن جزء بناهای مذهبی شهرستان محسوب می شود و از جمله این آثار می توان به بقعه آقاپیرجنگی ، بقعه شیخ زاهد گیلانی ، بقعه چهارپادشاه ، امیرشهید ، میرشمس الدین و مسجد اکبریه اشاره کرد.
7296/2007/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تالاب جاذبه های طبیعی روابط عمومی سالمندان مسجد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود