Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:15:14 GMT

آذری جهرمی: به کمک همه برای سیل‌زدگان نیاز است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۹۴۲

آذری جهرمی: به کمک همه برای سیل‌زدگان نیاز است

تهران-ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت کمک همگانی برای سیل‌زدگان نوشت: همسرم و من حقوق اسفند خود و فرزندانم عیدی‌هایشان را، برای کمک به عزیزان آسیب‌دیده در سیل گلستان و مازندران اختصاص دادیم.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «محمد جواد آذری جهرمی» در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندان اضافه کرد: به کمک همه نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز صبح که از دوستان هلال احمر پیگیر وضعیت سیل در شمال‌ کشور بودم، از همت عالی امدادرسانان گفتند و خواستار کمک مالی بودند. اکنون هشتگ‌ زدن کافی نیست و همه‌با‌هم باید کمک کنیم.
وی افزود: همسرم و من حقوق اسفند و فرزندانم عیدی‌هایشان را، برای کمک به عزیزان آسیب دیده در سیل گلستان و مازندران اختصاص دادیم.
آذری جهرمی نوشت: از همه شما مردم دلسوز و دوست‌داشتنی، دکتر جهانگیری معاون اول محترم، دکتر محمدباقر قالیباف گرامی، رامبد جوان، جناب خان عزیز و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی کشورمان دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندید.
شیوه‌های کمک مالی به جمعیت هلال احمر:
- شماره حساب 99999 نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر
- شماره کارت 5894631850259730
- کد دستوری *780*112#
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
سیام**1058**9157

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات سيل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات مطرح شده درباره میزان چاپ پول در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

عبدالناصر همتی گفته است که میزان چاپ پول در ۲/۵ سال اخیر از کل پول چاپ شده در تاریخ ایران از عصر باستان تا سال ۱۴۰۰، بیشتر بوده است.

دیگر خبرها

  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • کنایه سنگین و معنادار آذری جهرمی به مقدار چاپ پول در دولت رئیسی + عکس