Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:29:56 GMT

قدردانی مدیرکل راهداری گلستان از نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۵۴۱۲

قدردانی مدیرکل راهداری گلستان از نیروهای مسلح

گرگان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازگشایی راه های مناطق سیلزده این استان قدردانی کرد.

مهدی میقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروهای مسلح مستقر در استان از ابتدای بروز سیلاب با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت نقش زیادی در رفع مشکلات مردم و مناطق سیل زده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به دستور اخیر سردار سرلشکر محمدباقری به تمام نیروهای مسلح برای پشتیبانی کامل از آسیب دیدگان سیل گفت: مشارکت بیش از گذشته نیروهای مسلح در مناطق آسیب دیده گلستان می تواند کمک موثری برای بازگشایی جاده های خسارت دیده باشد.
میقانی اضافه کرد: هم اینک بازگشایی و برقراری تردد در جاده های آسیب دیده از سیل گلستان به ماشین آلات سنگین راهسازی احتیاج دارد.
به گفته وی اکنون جاده های خواجه نفس به گمیشان، گمیشان به سیمین شهر ، سه راهی یساقی به قره تپه و بندر ترکمن و خوش ییلاق واقع درمسیر آزادشهر به شاهرود به خاطر رانش، ریزش کوه و ورود بیش از حد گل و لای بسته است.
طبق گزارش معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به خبرنگار ایرنا 34 گروه راهداری با بهره گیری از 139 دستگاه سبک ، نیمه سنگین و سنگین به صورت شبانه روزی در حال بازگشایی محورهای خسارت دیده و بازگشایی هستند.
آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید که موجب طغیان رودخانه، سر ریز سدهای گلستان، بوستان و وشمگیر و آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب شده است.
هم اکنون بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راهها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است.
6204/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري سيل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد