Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت رضویگفت: با توجه به وقوع سیل در برخی شهر‌ها و روستا‌های استان‌های شمال شرق کشور و خسارت به هموطنان عزیز، تولیت آستان قدس رضوی دستور داد تمام امکانات آستان قدس برای ارائه خدمات بیشتر در کنار نهاد‌های مسئول بسیج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنیادکرامت رضوی و دفتر نمایندگی آستان قدس در استان‌های گلستان و مازندران از ساعات اولیه وقوع سیل در کنار مردم مناطق سیل زده به ویژه مناطق کم برخوردار حضور داشته و در کنار دستگاه‌های مسئول و امدادرسان خدمات مورد نیاز به ویژه تهیه غذای گرم، آب آشامیدنی، کمک رسانی نسبت به کاهش خسارات وارده و ... ارائه می‌کنند.

منصوری با بیان اینکه ظرفیت خادمیاران رضوی برای ارائه خدمت رسانی بیشتر بکارگیری شده است؛ یادآور شد: آنچه اکنون مورد توجه است، تلاش برای حفظ آرامش مردم و رفع آبگرفتگی منازل است و پس از آن باید برای بازسازی منازل تخریبی بویژه در روستا‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/

آمادگی آستان قدس برای کمک به مردم مناطق سیل زده استان گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بقاع متبرکه امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • خدمت به خاندان اهل بیت علیهما السلام عزت آفرین است
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس