Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا-چهارمین نمایشگاه گروهی با عنوان بهار ایرانی شامل آثار نقاشی ،طراحی ،چاپ دستی و نقاشیخط از 65 هنرمند شیرازی در نگارخانه تاروپود شیراز دایر و پذیرای مردم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این نمایشگاه در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در چهارراه حافظیه شیراز تا 29 فروردین 98 ازساعت 10 صبح تا 22 بصورت یکسره پذیرای بازدید همه علاقه مندان و مهمانان نوروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمایشگاه برای نمایش و فروش و با این عنوان که هنرمندان شیرازی به مسافران نوروزی این شهر عیدی می دهند ایجاد شده و به همین علت قیمت آثار ارایه شده کمتر از ارزش واقعی آثار تعیین شده لذا شهروندان هنردوست می توانند از این آثار بخرند.
9873 / 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نمايشگاه نقاشي هنر شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور گفت: درنمایشگاه نقاشی بهاران در بهار ۱۵ اثر نقاشی با تکنیک آبرنگ و سبک رئالیسم و سورئال با موضوع طبیعت، چهره و طبیعت بی جان در ابعاد ۲۰×۲۰ و۳۹×۴۹ ویژه عموم علاقمندان برپا شده است.

حمید رضا آتشی افزود: این نمایشگاه از چهارشنبه ۵ الی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۲۰ بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان دایر است.

 

دیگر خبرها

  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • اختتامیه هفته بزرگداشت «سعدی شیرازی» برگزار می‌شود
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد