Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دفتر آیت‌الله حسین وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید در پی وقوع سیل اخیر در استان‌های مازندران و گلستان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در اطلاعیه دفتر این مرجع تقلید آمده است: در پی وقوع سیل اخیر در استان‌های مازندران و گلستان، آیت‌الله وحید خراسانی ضمن اظهار همدردی با افراد حادثه دیده، هیاتی را بررسی و رسیدگی به وضعیت آسیب‌دیدگان و اهدای ارزاق و کمک‌های مورد نیاز این افراد اعزام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز برخی مراجع تقلید با اعزام هیات‌هایی به مناطق سیل‌زده، اجازه اختصاص یک سوم وجوهات شرعی به افراد حادثه‌دیده را صادر کرده بودند.

انتهای پیام/ش

ابراز همدردی آیت الله وحید خراسانی با سیل زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای بازرسی میدانی از وضعیت موجودی شیرخشک در داروخانه‌ها و نحوه توزیع این کالا، بازرس ویژه سازمان بازرسی کل کشور به همراه سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از چندین داروخانه در سطح شهر تهران بازدید و در جریان وضعیت موجودی شیرخشک آن‌ها قرار گرفتند.

در ادامه این بازدیدهای سرزده، هیأت بازرسی با حضور در داروخانه‌های مختلف در مرکز شهر تهران جزئیات نحوه توزیع شیرخشک، سهمیه داروخانه‌ها و سهمیه شهروندان، مطالبات داروخانه‌ها از شرکت بیمه، کسری و موجودی شیرخشک در رده‌های سنی مختلف و…، را مورد بررسی قرار داده و نقطه نظرات داروسازان و اقشار مختلف مردم در خصوص مشکلات موجود مورد استماع قرار گرفت.

در این بازدید چند ساعته موضوع مطالبات داروخانه‌ها از شرکت‌های بیمه، عدم پرداخت بدهی در موعد مقرر به عنوان مهم‌ترین مشکل در تأمین شیرخشک داروخانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094166

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • مشکلات جودوکاران پارالمپیکی در حال بررسی است
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • تجلیل از آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز معلم
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • اسرائیل در حال آماده شدن برای اعزام هیئتی به قاهره است