Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:57:45 GMT

اقامت ۹۰ هزار نفری مسافران نوروزی تا به امروز در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۲۶۱

اقامت ۹۰ هزار نفری مسافران نوروزی تا به امروز در اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تعداد اقامت‌ها در مراکز اقامتی استان اردبیل از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۹۰ هزار و ۱۰۰ نفر بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تغییر محتوایی در موزه‌‌های استان میزان استقبال از این مراکز فرهنگی افزایش یافته است و تلاش و جدیت بر این است تا با اطلاع‌رسانی‌های لازم میزان بازدید از موزه‌های استان را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: براساس آمارهای به ثبت رسیده بیش از دو هزار و 100 نفر روز گذشته از موزه‌های استان اردبیل بازدید کردند.

وی تصریح کرد: تعداد اقامت‌ها در مراکز اقامتی استان اردبیل از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 90 هزار و 100 نفر بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نزدیک به 20 درصدی داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: در این مدت بیش از 185 هزار نفر از مراکز تاریخی، فرهنگی و توریستی بازدید کردند.

فلاحی افزود: با برگزاری برنامه‌های نوروزگاهی در سطح استان و با اجرای برنامه های آیینی و بازی‌های بومی و محلی و عرضه سوغات محلی به استقبال گردشگران می‌رویم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 

دریافت 7 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6096524

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • تکذیب صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان استان اردبیل
  • خبر صدور مجوز ساخت و ساز در قلعه اولتان کذب است
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • افزایش ۱۲ درصدی حجم ذخایر سد‌های استان اردبیل