Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:33:29 GMT

آمار بالای سفرهای نوروزی نشان از نشاط جامعه است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۴۰۶

آمار بالای سفرهای نوروزی نشان از نشاط جامعه است

قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمار بالای سفرهای نوروزی در کشور را نشانه حیات ، نشاط و زندگی در جامعه دانست.

به گزارش روز یکشنبه از مرکز خبر حوزه، آیت الله محمد یزدی روز یکشنبه دیدار فرمانده انتظامی کشور افزود: هر چند افزایش 30 درصد مسافرت‌ها نسبت به سال گذشته را داشته‌ایم اما نیروی انتظامی به شیوه مطلوب در میدان حضور یافته و در عرصه‌های مختلف به دنبال خدمت به مسافران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تاکید بر اینکه رانندگان باید به توصیه ‌های پلیس توجه کنند، اظهار داشت: افرادی که تازه به دوران رسیده و فشارهای اقتصادی و جیره‌بندی‌ها دراین انقلاب را ندیده و اکنون با استقلال و رفاه روبه رو هستند همه چیز را فراموش و فکر می‌کنند که می‌توانند با سرعت‌های بالا در جاده حرکت کنند درحالی‌که این اقدام آن‌ها آسیب‌های بسیاری به دنبال خواهد داشت.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی وظایف سنگینی بر دوش دارد که عمل به این وظایف در یک کشور گسترده و 80 میلیون نفری با این وسعت جغرافیایی کار سختی است و امیدواریم در این راستا موفق باشید.
آیت الله یزدی، یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های حاکمیت را مردم دانست و اضافه کرد: هماهنگی و وحدت در میان مردم به‌خوبی احساس می‌شود و جاهایی که نظام به حضور مردم نیاز داشته باشد همه قشرها حضور می‌یابند و حمایت از اصل نظام را تایید می‌کنند.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده کل نیروهای نظامی و انتظامی است یکی از ویژگی‌های این نیروهاست چراکه چنین فرمانده و مدیری که نماینده ولی‌عصر(عج) است در دوران‌های مختلف کم‌نظیربوده است.
وی درادامه از وقوع سیل در استان گلستان یاد کرد و گفت: خسارت‌های مالی قابل جبران است اما تلفات جانی غیرقابل جبران است که بر اثر حضور نیروهای مختلف از جمله پلیس این آمار بسیار پایین بوده که این دستاورد جای شکر دارد.
آیت‌الله یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رئیس جمهوری آمریکا دیوانه‌وار کارهای خود را دنبال می‌کند، مطرح کرد: شیطنت دشمن در برخی از عرصه‌ها به‌خوبی قابل مشاهده است و این نشان می‌دهد که شرایط زندگی نیز نسبت به گذشته بسیار فرق کرده اما پلیس و نیروهای امنیتی با آگاهی برای حفظ جایگاه نظام درحال تلاش هستند.
7406/ 6133/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آيت الله يزدي فرمانده انتظامي قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف از سوی نیروی انتظامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اجتماع خواهند کرد.

این تجمع روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور اقشار مختلف مردم قم به ویژه بانوان برپا خواهد شد.

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در این اجتماع حضور خواهد داشت و به ایراد سخن می‌پردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف برگزار می شود
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می شود
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم