Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@20:56:42 GMT

ترکیب تیم ملی امید ایران مقابل یمن مشخص شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۴۶۹

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال، شاگردان کرانچار با ترکیب معراج اسماعیلى، امید نورافکن، علیرضا آرتا، ابوالفضل جلالى، محمد آقاجانپور، ابوالفضل رزاق پور، محمد خدابنده لو، مهدى مهدى خانى، ، مهدى قائدى، رضا جبیره و محمدرضا آزادى در دومین بازى خود برابر یمن قرار مى گیرند.

      .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان مشخص شد