Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۱۵۰ اماکن ورزشی در اختیار مدیریت بحران استان بوشهر قرار گرفت. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر هماهنگی با مدیریت بحران استان اظهار داشت:  با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی و اعلام بارندگی شدید در استان بوشهر تمامی150 اماکن سرپوشیده این استان در اختیار مدیریت بحران برای اسکان مهمان نوروزی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با روسای ادارت شهرستان‌ها با شروع بارندگی در سطح استان تمامی اماکن ورزشی در اختیار مدیریت بحران شهرستان‌ها و مرکز استان قرار می‌گیرد.

بر این اساس مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه‌ بارشی به آسمان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: سامانه‌ای فعال بارشی،  سه روز این استان را در بر می‌گیرد و  بارش‌هایی به‌صورت رگبار و رعدوبرق شدید پیش بینی می‌شود.

فرج‌الله شکوهی‌پور افزود: پیش‌بینی می‌شود در برخی ساعات، ارتفاع موج در خلیج فارس تا 100 متر هم برسد.

در این راستا معاون عمرانی استاندار بوشهر به اعضای ستاد مدیریت بحران استان بوشهر آماده باش اعلام کرد و اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد بحران، تمام مدارس استان بوشهر در زمان بارش باران باید بر روی گردشگران باز باشند و خدمات‌رسانی لازم را ارائه کنند.

خلیج فارس در استان بوشهر مواج و طوفانی می‌شود بهار 98| مدارس اسکان نوروزی در شهرهای ساحلی بوشهر تکمیل شد بهار 98| 2966 کلاس به ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر اختصاص یافت

مهرداد ستوده با تاکید بر آماده بودن سالن‌‌های ورزشی در هنگام بارش باران  برای اسکان گردشگران گفت: مساجد نیز آمادگی داشته باشند در صورت اعلام فرمانداران به عنوان روسای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌ها، خدمات ‌رسانی را در مواقع اضطراری انجام دهند.

وی تاکید کرد: تلفن تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستادی و فرمانداران باید در تمام ایام تعطیلات به‌موقع پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ ز

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد

محمد مهدی نیکونژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد  و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.

او افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.

نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.

عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود