Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مهمترین رویدادهای رسانه ملی در تیرماه سال گذشته را اینجا بخوانید.

رادیو ورزش ۲۰ ساله شد

در نوزدهمین سالروز تاسیس شبکه رادیویی ورزش و آغاز بیستمین سال از فعالیت این شبکه رادیویی، این ویژه برنامه با تهیه کنندگی مسعود نجات و گویندگی مسعود اسکویی، خسرو والی زاده و اختر زورق چیان در سه بخش مجزا و با سه موضوع متفاوت به روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر ممنوع التصویری علی انصاریان تکذیب شد

حامد جوادزاده تهیه کننده شبکه اینترنتی آیو اسپرت در خصوص حواشی ویژه برنامه جام جهانی و تغییر مجریان گفت: تغییر مجری برنامه را تکذیب می‌کنم چرا که اگر تغییری صورت گرفته باید از طرف ما اعلام شود.

«شبی با عبدی» به روی آنتن رفت

اولین قسمت از برنامه «شبی با عبدی» (۸ تیرماه) ازشبکه نسیم پخش شد. برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» جُنگ ترکیبی گفتگو محور است و تا امروز چهره‌های برجسته فرهنگی هنری مهمان این برنامه بوده اند.

حمید گودرزی از بازی در سریال ستایش انصراف داد

حمید گودرزی یکی از بازیگران فصل سوم سریال ستایش در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: دوستان با سلام به دلایل شخصی از سریال ستایش انصراف دادم. امیدوارم سریال ستایش مثل همیشه پر بیننده و موفق باشه انشالا.

حضور مهران مدیری در دادسرای رسانه

(سی‌ام تیر ماه) مهران مدیری به اتفاق وکیل خود، در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند.
روزنامه شرق ۲۷ تیر ماه مطلبی را منتشر کرد و در این مطلب مدعی شد، مهران مدیری ـ. بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون ـ. علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن‌الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده است.

شکایت مهران مدیری از روزنامه شرق و فیلم آنلاین به دلیل نشر اکاذیب

سید حسین روحانی وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شکایت اقدام کرده است.روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ درمطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز، بخشی از اقساط آن را پس داده است. فیلم آنلاین نیز بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد.

پاسخ احسان علیخانی به شایعه دریافت هدیه میلیاردی از یک موسسه مالی و اعتباری

احسان علیخانی تهیه کننده تلویزیون به حواشی چند روز گذشته درخصوص دریافت هدیه میلیاردی از یک موسسه مالی و اعتباری پاسخ داد.

من احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون و سینما هستم. اگر منظور رسانه‌های مجازی و غیرمجازی از (ا-ع) همان احسان علیخانی است که باید بگویم اشتباه گرفتید. آن دزد اموال بیت المال و مردم، من نیستم.

کار من رسانه است. در رسانه بزرگ شدم، در رسانه بالیدم و در رسانه زندگی می‌کنم. بیش از بسیاری از کسانی که طی این دو روز من را شماتت کردند، درک می‌کنم، می‌دانم و تجربه کرده ام که معمولا «آدم‌ها در فضای مجازی عجیب و بدجنس می‌شوند.»

جملات زهرآگین است که از دیروز به سمتم سرازیر می‌شود؛ یک راه حل ساده این بود: «سکوت کنم.»

دوپینگ معاون سیما با قوتو عادل فردوسی‌پور!

مرتضی میرباقری معاون سیما از پشت صحنه برنامه «۲۰۱۸» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور بازدید کرد و با عوامل این برنامه به گفتگو نشست.
اما این بازدید کم حاشیه نیز نبوده است و در اتفاقی جالب عادل فردوسی پور از مواد انرژی‌زا (قوتو) خود که بار‌ها روی آنتن تلویزیون درباره سوغات معروف کرمان و نحوه خوردن آن صحبت کرده، به معاون سیما هم داد تا او نیز به حالت شوخی بگوید: شبکه سه با قوتو مدیریت می‌شود از مدیر سابق این شبکه گرفته تا مدیریت جدید و عادل فردوسی پور.

آخرین وضعیت «مشایخی» در بیمارستان

جمشید مشایخی که ۱۳ تیرماه به دلیل ضعف جسمانی و مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری بود، روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه بنا به تشخیص پزشک به دلیل چسبندگی روده تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ضیا الدین دری در بیمارستان بستری شد

ضیا الدین دوری کارگردان تلویزیون و سینما در گفتگو درباره آخرین وضعیت جسمانی خود و علت بستری شدنش در بیمارستان گفت: به دلیل تب ناگهانی به بیمارستان آمدم و تحت درمان قرار گرفته ام. به دلیل بیماری کبدی که دارم تب برای من خوب نیست البته بعد از درمان در روز‌های آینده از بیمارستان مرخص خواهم شد.

عذرخواهی مدیر مسئول روزنامه شرق از صداوسیما

مجتبی رضائی سرپرست صندوق بازنشستگی کارکنان سازمان صداو سیما در خصوص انتشار مجدد گزارش خبر دریافت ارز دولتی توسط صدا وسیما  در پاسخ به این سوال که آیا شرکت ایمن تجارت جام جم به سازمان صدا و سیما و یا صندوق کارکنان صداو سیما تعلق دارد، گفت: سازمان صداوسیما یا صندوق بازنشستگی کارکنان این سازمان مطلقا دارای شرکتی به‌نام شرکت ایمن تجارت جام جم نبوده و انتساب این شرکت به صداوسیما به‌شدت تکذیب می‌شود و به علاوه اینکه سازمان صداوسیما به هیچ وجه و تحت هیج عنوانی دارای سهام دراین شرکت نیست، براین اساس مطالب ذکر شده در برخی گزارش‌های خبری نادرست بوده و مستوجب پیگیری حقوقی و اقامه دعوی نزد مراجع صالحه قضائی است.

بازی شهاب حسینی در نقش سلمان فارسی تکذیب شد

داوود میرباقری از مدت‌ها قبل در صدد ساخت سریال تاریخی سلمان فارسی بود. طبق گفته میرباقری قرار است تا پایان امسال این سریال عظیم، جلوی دوربین برود و شاید تا ۵ سال دیگر به آنتن تلویزیون برسد.

اما گویا هنوز خبری از انتخاب بازیگران نیست؛ هرچند در فضای مجازی اخبار مختلفی در این باره و حتی حضور شهاب حسینی در نقش سلمان منتشر شده است؛ اما عبدالحیّ مدیرتولید سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» این خبر را تکذیب کرده و گفته «هنوز درباره نقش سلمان و حتی بازیگران اصلی کار داوود میرباقری و مشاوران به جمع‌بندی نرسیده‌اند، ولی مطمئناً در گزینه‌های این نقش شهاب حسینی قرار ندارد. او جزو بازیگران صاحب‌نام، توانمند و حرفه‌ای دنیای سینما و تلویزیون است، اما خبر مربوط که به واسطه گمانه‌زنی‌ها و رایزنی‌های رسانه‌ای به دست آمده، صحت ندارد.»

«برنده باش» کلید خورد

ضبط مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار آغاز شد.

مدیران شبکه یک و پنج تغییر کردند

سیدمرتضی میرباقری معاون سیما، با صدور احکامی مجید زین العابدین را به عنوان مدیر شبکه یک و جواد رمضان نژاد را به سمت مدیر شبکه پنجسیما منصوب کرد.

سیدمرتضی میرباقری معاون سیما، با صدور حکمی، مجید زین العابدین را به مدیریت شبکه یک سیما منصوب و از خدمات علی رضا برازش در دوره تصدی در این سمت قدردانی کرد.

میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، با صدور حکمی، مجید زین العابدین را به مدیریت شبکه یک سیما منصوب و از خدمات علی رضا برازش در دوره تصدی در این سمت قدردانی کرد.

بازیگران جدید «ستایش ۳» مشخص شدند

تصویربرداری سریال «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین کوب از نیمه فروردین سال گذشته در تهران آغاز شد.

لاله مرزبان هم بازیگر جایگزین نقش دختر ستایش در این فصل خواهد بود. پیش از این حدیث میرامینی این نقش را ایفا می‌کرد و این بازیگر نیز از حضور در این سریال انصراف داد.

به تازگی فرهاد جم در نقش حاجی بهبودی به سریال «ستایش ۳» پیوسته است. همچنین حمید گودرزی که چندی پیش به جمع بازیگران این سریال پیوست بنا به دلایل شخصی از حضور در سریال کناره گیری کرد و شهرام پور اسد جایگزین وی شد.

نرگس محمدی، داریوش ارجمند، سیما تیرانداز، فریبا نادری، مهدی سلوکی، رضا داوود نژاد، مهدی میامی و ... از دیگر بازیگران این سریال هستند.

طرح قرآنی بشارت ۱۴۵۲ کار خود را در رادیو قرآن آغاز کرد

طرح بزرگ قرآن کتاب زندگی (بشارت۱۴۵۲) در شبکه رادیویی قرآن با محوریت جزء سی ام قرآن کریم از امروز آغاز شد.جزء سی ام قرآن بر اساس مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی امسال در دستور کار مراکز فرهنگ قرآنی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898744

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!