Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:03:05 GMT

مردم از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۶۹۳۵

مردم از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنند

دزفول - ایرنا - رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دزفول گفت: شهروندان و میهمانان نوروزی با توجه به پیش بینی حدود 70 میلیمتر بارندگی از نزدیک شدن به رودخانه دز خودداری کنند.

محمد حیدری یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا‌ افزود: نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دزفول با حضور تمام دستگاه های اجرایی برگزار و تمهیدات لازم درخصوص بارندگی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر لزوم اسکان میهمانان نوروزی در محیط های مسقف تاکید کرد و گفت: بیشتر مسافران نوروزی در حال حاضر در چادر مستقر شده اند که تقاضا می شود در مکان های مسقف ساکن شوند.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: تمام مکان های عمومی، سالن های ورزشی و سالن های آموزش و پرورش برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده اند.
وی اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی حدود 70 میلیمتر بارندگی در روزهای دوشنبه و سه شنبه در دزفول خواهیم داشت که مساحتی حدود 150 کیلومتر از مناطق کوهستانی شمال دزفول را در بر می گیرد.
حیدری افزود: شهرداری دزفول مکلف شده با بسیج امکانات نسبت به مدیریت آبهای سطحی اقدام و شهرداری های شهرهای پیرامونی نیز آماده ارائه خدمات باشند.
وی حفاظت از زهکش ها و سیل بندهای دزفول را ضروری دانست و گفت: شکستگی جزئی سیل بند زاویه ها صبح امروز مرمت شد.
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دزفول افزود: دبی رودخانه در حال حاضر 850 مترمکعب بر ثانیه است ولی با توجه به وضعیت بارندگی آب رودخانه هر لحظه افزایش می یابد.
وی بیان کرد: سطح آب رودخانه دز قابل پیش بینی نیست لذا از شهروندان و میهمانان نوروزی درخواست می شود از نزدیک شدن به رودخانه خودداری کنند ضمن اینکه در برخی مناطقی ساحلی در 48 ساعت آینده محدودیت هایی برای استقرار اعمال خواهد شد.
وی افزود: اطلاع رسانی های لازم به عشایر و روستائیان صورت گرفته و دستگاه های خدمات رسان از جمله فوریت های پزشکی و آتش نشانی در آمادگی 100 درصد هستند.
ناصر نظری رئیس ورزش و جوانان دزفول نیز گفت: سالن فجر و مجدیان و سالن های ورزشی شهرهای صفی آباد، دزآب و میانرود برای استقرار میهمانان نوروزی آماده هستند.
7278/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد بحران رود دز افزايش دبي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • چرا مردم هشدار‌های سیل را جدی نمی‌گیرند؟
  • حال خوب سد شیرین‌دره بعد از بارندگی‌های بهاری + تصویر