Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال امید کشورمان در دیدار مقابل یمن به برتری رسید تا به دومین پیروزی خود در مسابقات انتخابی المپیک توکیو دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز (جمعه) آغاز شد.

بر همین اساس در گروه C ، این رقابت‌ها تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یمن رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با نتایجی که در دیدار‌های امروز گروه C رقابت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو رقم خورد، شاگردان زلاتکو کرانچار همراه با عراق شش امتیازی شدند ولی به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار گرفتند تا دیدار روز ششم فروردین دو تیم به نوعی جنگ صدرنشینی باشد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون فوتبال فوتبال تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن منهای ۸۵-کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به نشان طلای این دسته رسید. 

در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، محسن محمدسیفی پس از اینکه در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود، در‌مرحله دوم مقابل نماینده هنگ‌کنگ به برتری دست یافت و راهی فینال شد.

ووشوکار پرافتخار ایران این بار هم موفق ظاهر شد و در دیدار نهایی حریف سخت‌کوش کره‌ای خود را شکست داد و طلای این وزن را تصاحب کرد.

دیگر خبرها

  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد