Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@17:24:47 GMT

19 منزل مسکونی در بزنوید الیگودرز تخلیه شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۴۹۳

19 منزل مسکونی در بزنوید الیگودرز تخلیه شد

غلامرضا لونی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمامی وسایل و امکانات منازل تخلیه شده و در این خصوص نگرانی وجود ندارد.
وی افزود: باتوجه به نامساعد شدن هوا مساجد بین راهی شهرستان نیز برای اسکان مسافران جهت اسکان فوری در نظر گرفته شده است.
براساس آخرین نقشه های پیش یابی، از شب گذشته شاهد ورود سامانه بارشی به غرب کشور و جو استان هستیم که تا عصر روز یکشنبه بارش ها به صورت رگباری و پراکنده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از عصر روز یکشنبه تا بعدازظهر روز سه شنبه با توجه به فعالیت امواج اصلی این سامانه بارشی و تقویت مقدار بارش ها، برای همه نقاط استان بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه تا شدید لحظه ای پیش بینی می شود.
همراه با این شرایط جوی، در شهرهای شمالی و شرقی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و نواحی از مرکز استان بارش برف و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد که سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.
مقدار و شدت بارش ها برای روز دوشنبه تا بعدازظهر روز سه شنبه نمود بیشتری خواهد داشت از این رو توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.
طی این مدت برخی مناطق جنوبی استان تا 100 میلی متر بارندگی را تجربه می کنند و ریزش برف در ارتفاعات و گردنه هایی همچون فرسش، گله بادوش، رازان، گاماسیاب و زالیان پیش بینی می شود.
7273/3210
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف رعد و برق مسافران وزش باد تخلیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ علی رحیمی‌پور گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی امیدیه پس از کسب خبری مبنی بر دپوی انواع کالا‌های خارجی قاچاق در منزل یکی از قاچاقچیان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی با مرجع قضایی، از محل بازدید کردند و در نتیجه این عملیات، مقدار یک و نیم تن بادام که فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

سرهنگ رحیمی پور ارزش کالای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برابر دستور اداره تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه، اموال توقیفی به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.  

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • کشف محموله دارو در زابل
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز