Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سعید رهبرسوره،مدیرعامل جمعیت هلال احمرآذربایجان غربی درخصوص مراجعه کنندگان به پست های ایمنی و سلامت استان طی ۶ روز گذشته گفت: تاکنون ۴۱ هزار و ۹۴۶ نفر به این پست ها در استان مراجعه کرده اند‌.

وی، افزود: ۲ هزار و ۸۰۵ نفر به خیمه نماز، ۳ هزار و ۷۶۰ به ایستگاه سلامت، یک هزارو ۲۷۰ نفر به دوستدار کودک و ۳۰۸ نفر به سحاب مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی، درخصوص آمار افرادی که به کمپین بهرفت پیوسته اند، ابراز کرد: از ابتدای طرح تاکنون ۵ هزار و ۲۳۱ نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند.

وی، تاکید کرد: تاکنون ۱۴ هزارو ۳۲۲ عدد نقشه، ۱۱ هزارو ۱۹۱ عدد بروشور و ۶ هزارو ۶۴۷ محصول فرهنگی و انگیزشی در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

انتهای پیام/م

۴۲ هزار مسافر به پست‌های ایمنی و سلامت آذربایجان غربی مراجعه کردند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز98 هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته