Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشتری گفت: نیروی انتظامی از انبارهای خود اقدام به توزیع غذاها در مناطق سیل زده استان گلستان کرده و از جمله اقدامات نیروی انتظامی گسترش چتر امنیتی در این استان است و نیروهای کمکی نیز اعزام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار «حسین اشتری» امروز (یکشنبه 4 فروردین) با سفر به قم با علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرمانده نیروی انتظامی در بدو ورود به قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: استان قم یکی از استان های مهم به شمار می رود و به عنوان شاهراه مواصلاتی کشور به حساب می آید.


وی ادامه داد: مسافران بسیاری از قم تردد دارند و بخش زیادی از این مسافران نیز برای زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به داخل شهر آمده و به زیارت مشرف می شوند.


اشتری با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیش در ایام نوروز گفت: امسال شاهد کاهش میزان تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از این تصادفات هستیم و تاکنون مشکل خاصی در این زمینه نبوده که دلیل آن هم همکاری رانندگان بوده است.


فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: رانندگان باید استراحت در سفر را مد نظر داشته باشند و به ازای هر دو ساعت رانندگی نیاز است که 15 دقیقه استراحت کنند تا شاهد بروز تصادفات و همچنین مشکلات برای آنها نباشیم.


وی همچنین به سیل اخیر در استان گلستان اشاره کرد و گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به سیل زدگان، تعدادی از معاونان فرمانده نیروی انتظامی به مناطق سیل زده در شمال کشور اعزام شدند تا این نیرو به وظیفه خود در راستای دستور رهبر انقلاب با همکاری نیروهای مسلح دیگر عمل کند.


اشتری بیان داشت: نیروی انتظامی از انبارهای خود اقدام به توزیع غذاها در مناطق سیل زده استان گلستان کرده و از جمله اقدامات نیروی انتظامی گسترش چتر امنیتی در این استان است و نیروهای کمکی نیز اعزام شده است.

 

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان گلستان سیلاب خسارات سیل گلستان اعتکاف مراسم اعتکاف خسارت سیلاب خسارت سیل خسارات سیل گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا

پلیس آمریکا تحصن دانشجویان در دانشگاه اوهایو را سرکوب و ده ها دانشجوی حامی فلسطین را دستگیر کرد.

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • فیلم/ سرکوب تحصن دانشجویان توسط نیروهای امنیتی آمریکا
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا»به سایر کشورها/سرکوب ادامه دارد
  • گسترش انتفاضه دانشگاه‌ های آمریکا در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا» در حمایت از غزه به سایر کشورها
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • سنای آمریکا هم لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه کمک‌ها به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد
  • اعزام پنج هزار گلستانی به سفر معنوی حج تمتع