Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت کشور خبر حضور تعدادی از استانداران و فرمانداران در خارج از کشور را تکذیب کرد.

به گزارش صدای ایران، سیدسلمان سامانی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر حضور تعدادی از استانداران و فرمانداران در خارج از کشور کاملاً کذب است و با منتشرکنندگان این مصاحبه جعلی که اعتماد عمومی را هدف قرار داده‌اند، برخورد قانونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
پیش از این اخباری به نقل از استاندار برکنار شده گلستان مبنی بر حضور تعداد زیادی از استانداران و فرمانداران در خارج از کشور منتشر شده بود.
در این خصوص سیدمناف هاشمی استاندار برکنار شده گلستان در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اظهار داشت: برخی از کانال‌های تلگرامی ضد انقلاب و صهیونیستی نکاتی را از قول من مطرح کردند که کاملاً کذب محض است و به موقع آنها را پاسخ خواهم داد. همچنین برخی از کانال‌ها از قول من افشاگری‌هایی را مبنی بر مرخصی تعدادی از استانداران و نمایندگان به خارج از کشور مطرح کردند که این هم کذب محض است و با هیچ کسی مصاحبه نداشته‌ام.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: وزارت کشور سخنگوی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا

به گزارش جماران؛ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

دیگر خبرها

  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • وحیدی: زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی موجود در سواحل باید مورد استفاده عموم قرار گیرد