Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی باید در عمل اثبات شود، گفت: رونق تولید بدون همکاری همه نهادها، سازمان‌ها دولتی و خصوصی و قوای سه‌گانه محقق نمی‌شود. ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات فعلی، داخلی است و همه مشکلات کشور را می‌توان اداره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رونق تولید بدون همکاری همه نهادها، سازمان‌ها دولتی و خصوصی و قوای سه گانه محقق نمی‌شود، افزود: در این میان می‌تواند بخشی از مشکلات، عامل بیرونی داشته باشد که در این صورت مجلس و دولت می‌توانستند در برابر آن به خوبی عمل کنند که متاسفانه این کار را به خوبی انجام ندادند. قاچاق عامل اصلی ضربه‌زدن به کالای ایرانی و تولید داخلی است، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل یک الزاماتی لازم دارد که یکی از آن‌ها مبارزه با قاچاق کالا است.

رونق تولید‌ــ5|آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی: منابع ارزی کشور در خدمت تولید باشد نه واردات کالاهای لوکس + فیلمرونق تولید- 6|دولت در سال «رونق تولید» دست از تصدی‌گری برداردرونق تولید- 4| «رونق تولید» نیازمند مدیران متخصص و متعهد است

ذوالنور بیان کرد: مجلس و دولت در سال 97 نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. حمایت از تولید داخلی باید در عمل اثبات شود، متاسفانه آن طور که باید در سال 97 از کالای ایرانی حمایت نشد.

انتهای پیام/ ز

R7854/P4001/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد

به گزارش «تابناک» به نقل از سایپانیوز،‌ شرکت مگاموتور با تولید ۲ هزار و ۵۲۹ دستگاه موتور از انواع محصولات گروه سایپا شامل پلت‌فرم‌های ایکس۱۰۰ و ایکس۲۰۰، نیسان، SP100 وME16، توانست برای نخستین‌بار بعد از گذشت 12 سال بدون برخورداری از امکان تولید محصولات وارداتی و تنها با تکیه بر توان داخلی، رکورد جدیدی از تولید روزانه محصولات خود را ثبت کند.

ثبت این میزان تولید روزانه توسط شرکت مگاموتور در حالی رقم خورده که این شرکت اجرای برنامه گسترده و بی‌سابقه‌ای در زمینه توسعه سبد محصولات و طراحی و ساخت انواع موتور و پیشرانه‌های جدید و برخورداری از فناوری‌های روز را در دستورکار خود قرار داده است.

گفتنی است،‌ در سال 1372 شرکت تولیدی موتور، گیربکس و اکسل مگاموتور تاسیس شد و ماموریت یافت که با فعالیت‌های خود، زمینه کاهش هر چه بیشتر وابستگی صنعت خودرو در تولید قوای محرکه به خارج از کشور را فراهم کند. بر این اساس شرکت مگاموتور افزایش رفاه عمومی و توسعه پایدار از طریق طراحی و تولید قوای محرکه صنعت حمل و نقل با استفاده از تکنولوژی‌های برتر را ماموریت خود می‌داند.

دیگر خبرها

  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • لزوم حمایت از تولیدکنندگان برای تحقق جهش تولید
  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی