Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:28:30 GMT

مسافران نوروزی به اخطاریه و اطلاعیه ها توجه کنند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۵۴۲

مسافران نوروزی به اخطاریه و اطلاعیه ها توجه کنند

رضا مدرس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در 2 روز گذشته شاهد بی توجه ای برخی افراد به این اخطاریه ها و اطلاعیه ها که از طریق رادیو اعلام می شد بودیم که این برای خود مسافران و عوامل اجرایی و خدماتی مشکل ایجاد می کرد.
وی ادامه داد: وقتی بندری تعطیل می شود برای ایمنی سفرهای دریایی و سلامت خود مسافران است و انتظار می رود مردم از ازدحام در بندرها بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بندر پل یک بندر خودرویی است و ازدحام تعداد فراوانی از مسافران برای سفر به جزیره قشم ممکن است پیامدهای ناخواسته به همراه داشته باشد.
جانشین رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران هرمزگان افزود: با توجه به پیش بینی وزش باد شدید و مواج بودن دریا در روزهای آینده احتمال بسته بودن بندرهای مسافری وجود دارد.
بنا به گفته مدرس، برخی افراد در شب گذشته با وجود اخطاریه های هواشناسی و منع تردد دریایی اقدام به تردد غیر مجاز در فاصله 2 مایلی ساحل کرده بودند که این اقدام آنان توان نیروهای امدادی را درگیر خود کرده بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: این گونه اقدام ها باعث می شود توان عملیاتی نیروهای امدادی برای کمک به نیازمند احتمالی کاهش یابد.
وی اظهار داشت: همچنین از افراد مستقر در محل های اسکان اضطراری خواسته شده این مکان ها را ترک کنند تا آماده سازی های لازم جهت اسکان اضطراری مجدد انجام شود.
مدرس در خصوص آمار افرادی که در مکان های پیش بینی شده برای اسکان اضطراری اسکان یافته اند هم گفت: این آمار امشب جمع بندی و فردا اعلام می شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان هم به خبرنگار ایرنا گفت: همچنین شب گذشته جابه جایی مسافر در بندر پل یک هزار و ۳۶۰ نفر مسافر با استفاده از ۲۲ دستگاه اتوبوس از بندر پل به بندرعباس جابه جا شدند.
علیرضا صفا ایسنی اظهار داشت: سامانه بارشی که 2 روز گذشته بر فراز این استان فعال بود تا ساعت 16 و 30 دقیقه امروز موجب بارش 49 و پنج دهم میلی متر باران در حاجی آباد، 33 و چهار دهم میلی متر در بستک، 25 و هفت دهم میلی متر در بندرعباس، 24 میلی متر در ایستگاه دریایی قشم، 21 و سه دهم میلی متر در بندرخمیر، 17 و هشت دهم میلی متر باران در رودان شد.
وی ادامه داد: همچنین این سامانه موجب بارش 16 و هشت دهم میلی متر در میناب، 11 میلی متر در جزیره ابوموسی، 9 و سه دهم میلی متر در پارسیان ( گاوبندی)، پنج و سه دهم میلی متر در سردشت بشاگرد، 2 و هشت دهم میلی متر در سیریکف یک و پنج دهم میلی متر در جزیره سیری، 6 دهم میلی متر در جاسک، 6 دهم میلی متر در کیش، چهار دهم میلی متر در بندرلنگه و 2 دهم میلی متر باران در جزیره لاوان شد.
وی ادامه داد: براساس اخطاریه شماره یک اداره کل هواشناسی هرمزگان، در روزهای دوشنبه و سه شنبه وزش باد شدید جنوب شرقی (گاه بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت) موجب مواج و طوفانی شدن دریا (بیشتر مناطق مرکزی و غربی خلیج فارس) خواهد شد و ارتفاع امواج دریا در این مناطق به افزون بر ۱۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: با توجه به این اخطاریه احتمال تعطیل ماندن بنادر تعطیل و تعطیل شدن بندرهای مسافری فعال مسافری، برای ایمنی سفرهای دریایی در روزهای آینده وجود دارد.
3219 / 6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اتوبوس خلیج فارس شورای هماهنگی مدیریت بحران مدیریت بحران مسافران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است.

آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

آلومینیوم اراک نسبت به بازی قبلی یک تغییر داشته و امیر نوری جای خود را به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

اسماعیل شریفات، مرتضی تبریزی و ابوالفضل سلیمانی به دلیل مصدومیت در فهرست تیم آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس حضور ندارند.

ترکیب آلومینیوم به این شرح است:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمد مهدی لطفی

دیگر خبرها

  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه