Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- در پی بروز سیل در گلستان، استاندار هرمزگان برای کمک به سیل زدگان این استان ضمن اعلام آمادگی برای هر گونه کمک، یک ماه حقوق خود را به مردم این استان هدیه کرد و به پویش هلال احمر برای کمک به سیل زدگان پیوست.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی شامگاه یکشنبه با بیان این مطلب ضمن اعلام همدردی خود و مردم هرمزگان، از آمادگی کامل استانداری و نهادهای امدادی استان برای کمک به مردم سیل زده گلستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمک به سیل زدگان و حادثه دیدگان از وظایف انسانی است و در مواقع ضرورت باید در کنار یکدیگر باشیم.
همتی تاکید کرد: امیدوارم با مشارکت مردم دلسوز کشورمان و تلاش مسوولان دولت، مشکلات مردم سیل زده گلستان هر چه سریعتر برطرف شود.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راه ها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته و خسارت هایی فراوان به مردم این منطقه از کشورمان تحمیل شده است.
پویش هلال احمر برای کمک به مردم سیل زده استان های گلستان و مازندران از روز یکشنبه چهارم فروردین ماه شکل گرفته و این انگاره را دنبال می کند که کمک رسانی به هموطنان شمال کشور فقط باید از طریق کانال هلال احمر انجام شود.
در این ارتباط، مسوولان هلال احمر کشور - که نمی خواستند کمک رسانی به مردم، مانند آنچه در واقعه زلزله کرمانشاه رخ داد، تکرار شود و هرکس برای خود شماره حسابی بدهد - در بیانیه ای اعلام کرد که هموطنان می توانند جهت اهدای کمک های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از مسیرهایی قانونی اقدام کنند.
هلال احمر در بیانیه خود، شماره حساب، شماره کارت، شماره شبا و کد دستوری برای پرداخت موبایلی را اعلام کرد که به این شرح است:
- شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر
- واریز از طریق شماره کارت: 6104337770064606
- شماره شبای بانک ملت: 920120.000.000.000.099999 واریز با کد دستوری: *780*112#
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار هرمزگان سيل گلستان پويش هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین