Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید‌ناصر موسوی‌لارگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج در اصفهان درباره شعار سال ۹۸ اظهار داشت: در سال‌های گذشته با مشخص شدن شعار سال، مسئولان تنها به بنر زدن، همایش برگزار کردن و... اکتفا می‌کردند و پایان سال هم گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای شعار‌ها، تولید و اشغال و اقتصاد مقاومتی داده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو باید خروجی یک سال فعالیت دولت، مجلس وذ دیگر ارگان‌ها مشخص شود تا فعالیت‌ها به صورت هدفمند در راستای شعار سال انجام گیرد.

نماینده فلاورجان در مجلس با بیان اینکه رویکرد شعار سال قبل با سال‌های دیگر متفاوت بود، گفت: به عبارتی سال‌های گذشته مخاطب اصلی شعار، مسئولان بودند و باید آن‌ها زمینه را برای اشتغال و تولید فراهم می‌کردند، اما در سال ۹۷ که حمایت از کالای ایرانی بود، ملت ایران باید بیشتر حمایت می‌کردند و تا حدودی شعار سال ۹۷ بیشتر تحقق پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار‌های سال‌های ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ به‌نوعی پیوستگی داشته و به موضوع اقتصاد کشور تمرکز داشت که برای محقق شدن شعار "رونق تولید" باید مجلس و دولت مردانه وارد میدان شوند و موضوعات حاشیه‌ای را کنار بگذارند و برای تحقق شعار سال قوانینی را وضع کند تا زمینه تحقق شعار فراهم و حتی موانع قانونی را در مسیر تولید رفع کند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین دولت برای محقق شدن این شعار، تصریح کرد: دولت در این سال‌هایی که در رکود به سر می‌بریم باید حمایت جدی‌تری را از تولید و اشتغال داشته باشد، سخت‌گیری‌های سازمان مالیاتی، بانک‌ها و تامین اجتماعی را در مسیر تولید کمتر کند، اگر این حمایت‌ها بیشتر شود، مسائلی که رهبر معظم انقلاب به آن‌ها اشاره کردند مانند ارزش پول ملی، اشتغال و رونق اقتصادی رفع می‌شود.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این مردم نیز باید همت کنند و محکم‌تر به کالای خارجی نه بگویند چراکه با خرید کالای ایرانی فرزندان آن‌ها مشغول به کار می‌شوند و حتی تحقق این شعار فشار‌ها و تهدید‌ها را کمتر می‌کند و بهانه را از دست کسانی که کالا‌های بی کیفیت وارد کشور می‌کنند، می‌گیرد.

وی یادآور شد: تحقق رونق تولید باعث می‌شود صادرات غیر نفتی را توسعه دهیم و با صادرات غیر نفتی، ارزی که وارد کشور می‌شود، پشتوانه‌ای است برای پول ملی و ارزش پول ملی افزایش پیدا می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد