Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@02:34:33 GMT

خیزش اسرای فلسطینی در زندان نقب

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۸۸۰۵

به گزارش فارس، اسرای فلسطینی در زندان صهیونیست‌ها واقع در صحرای نقب، بامداد دوشنبه در اعتراض به وضعیت نامناسب بندها و جداسازی اسرای مقاومت، دست به خیزش و شورش زدند.

به نوشته وبگاه «مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین» به نقل از مسئول رسیدگی به امور اسرای حماس، زندان نقب به «میدان جنگ» اسرای فلسطینی با واحد ضدشورش صهونیست‌ها تبدیل شده و آنها نیز برای مقابله با این خیزش درخواست نیروی کمکی و اعزام بالگرد داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اسرای مقاومت در زندان نقب موفق شدند که دو زندانبان صهیونیست را با استفاده از دو سلاح سرد دست‌ساز مجروح کنند که حال یکی از آنها بسیار وخیم بوده و به‌صورت اضطراری برای مداوا به بیمارستانی در شهر «بئرالسبع» منتقل شده است.

نیروهای یگان ضد شورش صهیونیستی نیز با استفاده از گازهای سمی، گلوله‌های جنگی و پلاستیکی به اسرای مقاومت حمله کرده که این باعث خشن‌تر شدن درگیری‌ها شد. گفته می‌شود تا کنون ۱۶ اسیر فلسطینی مجروح شده‌اند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» این درگیری پس از ماه‌ها تنش در زندان‌های صهیونیست‌ها و تصمیم آنها به جداسازی اسرای مقاومت از یکدیگر و پخش کردن آنها در بندها مختلف بین دیگر زندانیان فلسطینی رخ داده است.

مسئول رسیدگی به امور زندانیان در حماس ماه گذشته هشدار داده بود که پراکنده‌سازی اسرای مقاومت در زندان‌های صهیونیست‌ها می‌تواند منجر به شعله‌ور شدن درگیری و تنش شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش مقاومت در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، صهیونیست‌ها با واهمه از عملیات گروه‌های مقاومت در استانه عید پِسَح، سه هزار نظامی اشغالگر را در قدس اشغالی مستقر کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حماس:۳۰ افسر و ژنرال ارشد اسرائیلی در اختیار ما هستند
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری