Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@18:49:23 GMT

طرح آرامش بهاری درامامزاده عبدالله (ع)هندیجان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۰۰۲

سعید حمودی رئیس اوقاف و امور خیریه هندیجان و ماهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: حدود ۶۰۰نفر از راهیان نور از استان های همجواراستان خوزستان وارد هندیجان شده و از بقعه های متبرکه از جمله امام زاده عبدالله (ع)هندیجان واقع در مسیر ورودی استان زیارت نموده و از غرفه های آرامش بهاری استفاده می نمایند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : بقعه های متبرکه شهرستان هندیجان از جمله امامزاده میرنعمان(ع) در مسیر رودخانه زهره هندیجان و امامزاده ابراهیم (ع) در مسیر هندیجان به ماهشهر شاهد زائران و کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی برای زیارت و استراحت وارد می شوند که مورد استقبال خدام و دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه هندیجان قرار می گیرند.

وی بابیان حضور پرشور کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی دربقعه های متبرکه گفت: کاروان های راهیان در امامزاده عبدالله(ع) اعلام رضایت نموده و از نوع رفتار خدام حرم مطهر ابراز تشکر نمودند که در این باره از برادر عبادی نماینده دفتر اوقاف و امور خیریه و هیات امنای آستانه مقدس امامزاده عبدالله (ع) برای رسیدگی به امور زائران تشکر می شود.

حمودی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه هندیجان و ماهشهر عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین فرهادی معاونت فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان خوزستان از روند اقدمات فرهنگی و امکانات رفاهی برای زائران، کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی در حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع) هندیجان بازدید و نکاتی را برای بهتر بودن خدمات ایراد نمودند که بلافاصله موارد در حال پیگیری هستند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟

به دنبال انتشار خبر صدور حکم اعدام توماج صالحی، روز گذشته قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام توماج صالحی خواننده ایرانی که در حوداث سال ۱۴۰۱ دستگیر شده بود، بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.   در این راستا، عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:   توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما ظاهرا جمهوری اسلامی باید هزینه اعدام را پرداخت کند.   حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟ او هنوز استاد دانشگاه تربیت مدرس است. اما خرداد ۱۳۸۲ بیش از صد مجروح در زد و خوردهای درون دانشگاهی داشتیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • عبدالله گنجی: توماج صالحی حتما اعدام نمی‌شود
  • عبدالله گنجی : توماج صالحی حتما اعدام نمی شود / حکم اعدام هاشم آغاجری یادتان هست؟
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه