Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@14:48:02 GMT

حمله موشکی مبارزان فلسطینی به تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۰۴۰

حمله موشکی مبارزان فلسطینی به تل‌آویو

رسانه‌های بین‌المللی از حمله موشکی مبارزان فلسطینی به منطقه شمالی در تل‌آویو و زخمی شدن ۷ صهیونیست خبر می‌دهند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گزارش داد، بعد از به صدا در آمدن آژیر هشدار موشکی، صدای یک انفجار در مرکز رژیم صهیونیستی شنیده شده و ارتش این رژیم اعلام کرده که یک موشک از غزه شلیک شده است.

خبرگزاری «اسپوتنیک» هم خبر داده که صدای آژیر در مناطق شمالی تل‌آویو شنیده شد و دقایقی بعد از آن یک راکت و موشک به این منطقه اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رسانه روس گزارش داد: این اولین بار است که در چهار سال اخیر از نوار در محاصره غزه یک حمله راکتی و موشکی به تل‌آویو صورت گرفته است.

بنا بر گزارش‌ها، بر اثر این حمله موشکی و راکتی حداقل ۷ تن از ساکنان شمال تل‌آویو زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از چند خانه تخریب شده اعلام کرده که حمله راکتی از غزه به تل آویو دلیل این تخریب بوده است.

انتشار خبر‌ها درباره حمله موشکی به تل‌آویو در شرایطی صورت گرفته که در روز‌های اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین بار مواضعی را در غزه هدف قرار دادند و چند فلسطینی را شهید و زخمی کرده بودند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حمله موشکی فلسطین صهیونیست غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید

فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) در بیانیه‌ای تأیید کرد که انصارالله یمن سه موشک بالستیک ضد کشتی را به سمت دریای سرخ شلیک کردند.

به گزارش با‌ها نیوز، این موشک‌ها دو شناور به نام‌های "ام وی مایشا" (MV Maisha) و "ام وی آندرومدا استار" (MV Andromeda Star) را هدف قرار دادند. ام وی مایشا، یک کشتی متعلق به انگلیس، آسیب جزئی دید، اما ادعا می‌شود به سفر خود ادامه داد، در حالی که کشتی دیگری که با پرچم آنتیکوا و باربادوس حرکت می‌کرد، تحت تأثیر قرار نگرفت.

در همین حال، یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد این حمله با چندین موشک نیروی دریایی عملیاتی و منجر به اصابت مستقیم به کشتی انگلیسی شد.

پیشتر، سریع اعلام کرد که ارتش یمن با موفقیت یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی (پهپاد) را در حریم هوایی استان صعده یمن سرنگون کرده است.

سنتکام تصریح کرد که این حملات موشکی تلفاتی نداشته است.

ارتش یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی اسرائیلی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است و می‌گوید نیرو‌های ارتش این کشور متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل، حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیرو‌های ارتش یمن در عین حال تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خیلج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

آمریکا و انگلیس با همراهی ۸ کشور دیگر، ۲۱ دی ماه جاری برابر با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، به مواضع انصارالله یمن حمله کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی