Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مهدی حسن‎زاده، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با بیان اینکه سلسله جلسات حلقه‏‌های معرفت در حرم مطهر رضوی ویژه ایام عید نورز افزایش یافته است، گفت: این جلسات به‌صورت شبانه‌روزی در عید نوروز برگزار می‏‌شود؛ برگزاری حلقه‏‌های معرفت یکی از ابتکارات آستان قدس رضوی به‏ شمار می‏‌رود که زائران در یک فضای صمیمی و چهره به چهره با کارشناسان دینی به گفت‌وگو می‏‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در عید نوروز روزانه بیش از 100 جلسه حلقه‎ معرفت در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی برگزار می‏‌شود، اظهار کرد: تعداد سؤالاتی که در این حلقه‏‌ها بین اساتید و زائران رد و بدل می‏‌شود در حدود چهار میلیون سؤال در سال است.
این کارشناس مسئول تأکید کرد: با توجه به اینکه خیلی از زائران از ساعت 12 بامداد به حرم مشرف می‌شوند، لذا تعداد جلسات شبانه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه هر جلسه حلقه معرفت به‌طور میانگین یک ساعت طول می‌کشد، افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در جلسات حلقه‌های معرفت با استقبال خوب زائران مواجه می‎شود، «سبک زندگی» و «مشکلات تربیتی فرزندان» است که این موضوعات در نوروز امسال نیز بررسی می‌شود.
حسن‌زاده در ادامه اظهار کرد: در ایام عید نوروز در طی شبانه‌روز، 16 جلسه حلقه معرفت به‌صورت اختصاصی برای بانوان در رواق‏‌های حضرت زهرا(س)، حضرت معصومه(س)، دارالحجه و دارالحکمه تشکیل می‏‌شود.
رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی ادامه داد: در تمامی جلسات حلقه معرفت مسابقاتی از سوی کارشناسان برگزار می‌شود و به افرادی که حضور فعال‌تری داشته باشند به رسم یادبود هدایای متبرک اهدا می‌شود.
وی تأکید کرد: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته سلسله جلسات حلقه‌های معرفت که از 27 اسفندماه تاکنون به‌صورت فوق‌العاده در حال برگزاری است با استقبال خوب زائران مواجه شده و این برنامه‌ها تا 17 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. مهناز امیریان انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حلقه های معرفت آستان قدس رضوی استقبال زائران ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • جان‌فشانی رزمندگان مدیون انتشار علم و معرفت معلمان است
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • جلسات سری ارتش آلمان به صورت آنلاین در دسترس عموم قرار گرفت
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی