Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم اباد - ایرنا - مدیرکل اموزش و پرورش لرستان گفت: بیش از 30 مدرسه پشتیبان جهت اسکان اضطراری مهمانان و مسافران نوروزی آماده شد.

رضا زینی وند مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: باتوجه به بارندگی شدید و احتمال بروز سیل، جلسه اضطراری ستاد اسکان دراداره کل آموزش و پرورش تشکیل و تمهیدات لازم اندیشیده شد تا علاوه بر اماکن پیش بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی، 85 سالن ورزشی سرپوشیده، نمازخانه های مدارس، سالن های امتحانات در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استان به پنج قطب تقسیم شده و هرکدام ازمعاونان مدیرکل به عنوان مسئول یک قطب تعیین شدند که تا پایان تعطیلات پیگیر اسکان در این شهرستان ها هستند.
زینی وند مقدم اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 48 هزار نفر در قالب بیش از 12 هزار خانوار و 120 هزار نفر روز توسط این نهاد اسکان یافته اند.
وی بیان کرد: این تعداد در پنج مرکز رفاهی و یک اردوگاه دانش آموزی به تعداد 146 سوئیت ویژه و 2 هزار و 300 کلاس درس، دانشگاه فرهنگیان و خوابگاه ورزشی آموزش وپرورش استان اسکان داده شدند.
مدیرکل اموزش و پرورش لرستان اظهارداشت: نوروز 97 مسافران در 2 هزار کلاس درس اسکان داده شدند و ظرفیت اسکان روزانه 10 هزار نفر بود که برای نوروز سال جاری این میزان به 11 هزار نفر افزایش یافت.
زینی وند مقدم یادآور شد: همچنین مجتمع خوابگاهی خیام در خرم آباد متروکه بود که با بهسازی آن امکان اسکان 400 نفر فراهم شد.
وی افزود: سفارش اتاق خانه‌های معلم و اردوگاه‌ها از طریق سایت و یا به صورت تلفنی انجام می شود و اولویت اسکان در مدارس و اماکن آموزش و پرورش با فرهنگیان است.
بارش باران که از عصر روز یکشنبه در لرستان آغاز شده تا بعدازظهر روز سه شنبه برای همه نقاط استان پیش بینی شده است.
این بارش از حدود 12 ساعت گذشته تا صبح امروز به صورت مستمر در خرم آباد ادامه دارد.
براساس اعلام هواشناسی استان همراه با این شرایط جوی، در شهرهای شمالی و شرقی، ارتفاعات و مناطق کوهستانی و نواحی از مرکز استان بارش برف و احتمال ریزش تگرگ وجود دارد که سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.
طی این مدت برخی مناطق جنوبی استان تا 100 میلی متر بارندگی را تجربه می کنند و ریزش برف در ارتفاعات و گردنه هایی همچون فرسش، گله بادوش، رازان، گاماسیاب و زالیان پیش بینی می شود.
7269/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش اسكان نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد قویدل در نشست خبری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به هرمزگان دوهزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت که نسبت به سفر قبلی، افزایش چهار برابری داشت.

قویدل درباره برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم هم گفت: امسال سه هزار و ۷۰۰ برنامه مختلف بزرگداشت مقام معلم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ سپاس در همه مدارس استان فردا یازدهم اردیبهشت ماه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگیان و حضور ۹ معلم برتر استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم است.

بیشتر بخوانید؛ تمدید مهلت نام نویسی در آزمون استخدامی معلمان در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم با حضور استاندار لرستان در مدرسه روستایی
  • استاندار لرستان باحضور در یک مدرسه روستایی روز معلم را گرامی داشت
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه در این استان
  • خطر فرونشست در ۱۵۰ مدرسه اصفهان
  • ۴۵ معلم نمونه لرستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان