Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@19:18:29 GMT

حمله موشکی به تل‌آویو/ حداقل 7 صهیونیست زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۳۵۸

حمله موشکی به تل‌آویو/ حداقل 7 صهیونیست زخمی شدند

به گزارش فارس، رسانه‌های بین‌المللی از حمله موشکی مبارزان فلسطینی به منطقه شمالی در تل‌آویو و زخمی شدن ۷ صهیونیست خبر می‌دهند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» گزارش داد، بعد از به صدا در آمدن آژیر هشدار موشکی، صدای یک انفجار در مرکز رژیم صهیونیستی شنیده شده و ارتش این رژیم اعلام کرده که یک موشک از غزه شلیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری «اسپوتنیک» هم خبر داده که صدای آژیر در مناطق شمالی تل‌آویو شنیده شد و دقایقی بعد از آن یک راکت و موشک به این منطقه اصابت کرد.

این رسانه روس گزارش داد: «این اولین بار است که در چهار سال اخیر از نوار در محاصره غزه یک حمله راکتی و موشکی به تل‌آویو صورت گرفته است.

بنا بر گزارش‌ها، بر اثر این حمله موشکی و راکتی حداقل ۷ تن از ساکنان شمال تل‌آویو زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از چند خانه تخریب شده اعلام کرده که حمله راکتی از غزه به تل‌‌آویو دلیل این تخریب بوده است.

انتشار خبرها درباره حمله موشکی به تل‌آویو در شرایطی صورت گرفته که در روزهای اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین بار مواضعی را در غزه هدف قرار دادند و چند فلسطینی را شهید و زخمی کرده بودند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله موشکی به سربازان رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان اعلام کرد: محل استقرار سربازان دشمن در غرب شهرک «شومیرا» در منطقه الجلیل غربی را با موشک هدف قرار دادیم.

به نقل از الجزیره، حزب‌الله لبنان تأکید کرد این حمله در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت جسور آن است.

حزب‌الله لبنان در همبستگی با نوار غزه که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در معرض حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی تحت حمایت آمریکا قرار گرفته است، پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • تل‌آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می‌اندازیم
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت