Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@15:54:49 GMT

جانباختگان تصادف در کردستان به 10 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۵۵۹

جانباختگان تصادف در کردستان به 10 نفر رسید

سرهنگ حمید عبدالملی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظهر روز گذشته بر اثر تصادف وانت پیکان، سواری جیپ و پراید در محور روستایی بوئین شهرستان بانه یک نفر جان باخت.
وی با بیان اینکه حانباخته پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داده است اضافه کرد: بررسی علت این تصادف هم اکنون از سوی پلیس راه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با این تصادف تعداد فوت شدگان تصادفات جاده ای از آغاز طرح خدمات سفرهای نوروزی پلیس راه از 25 اسفند سال گذشته تا کنون به 10 نفر رسیده است .
عبدالملکی اضافه کرد: یک فقره از این سوانح بر اثر واژگونی خودرو در محور دشتی بود که یک نفر فوت در آن کرد و در محورسنندج - مریوان 2 نفر، محور بانه - سقز سه نفر و محور دهگلان - سنندج سه نفر بر اثر این تصادفات جان خود را از دست دادند.
پلیس راه در طرح زمستانی بیش از هشت هزار و 500 کیلومتر از راه های استان را شامل یک هزار و 900 کیلومتر در مسیرهای بین شهری و 6 هزار و 600 کیلومتر در راه روستایی را تحت پوشش قرار داده اند.
استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران در این استان از اوایل پاییز شروع می شود.
همچنین جاده های بین شهری این استان دارای 38 گردنه برفگیر و جاده های روستایی نیز دارای 66 گردنه برفگیر است.
7349 / 3034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راه تصادف تصادفات جاده ای خودرو سفرهای نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

کد خبر 6088707

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای