Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@14:40:27 GMT

نخستين اهداي عضو سال جديد در گيلان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۷۵۹

نخستين اهداي عضو سال جديد در گيلان

خبرگزاري آريا-اعضاي بدن جوان رودباري به بيماران نيازمند زندگي دوباره بخشيد.
به گزارش خبرگزاري آريا از رشت و به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي استان گيلان اعضاي بدن سعيد عابديني جوان 28 ساله حشمت آباد خورگام رودبار، بارضايت خانوده اش در بيمارستان امام خميني تهران به چند بيمار نيازمند پيوند زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين جوان رودباري 28 اسفند ماه 97 مرگ مغزي شده بود.
اين نخستين اهدا عضو گيلان در سال جديد است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گيلان علوم پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج های کم برخوردار

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طالبی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از پروژه ساخت خانه‌های محروم در کمالشهر گفت: گروه جهادی شهید حججی از سال ۱۳۹۶ تشکیل شد و خدمات بسیاری را در حوزه‌های مختلف به مردم شهر کمالشهر ارائه کرد.

وی مطرح کرد: در حوزه معیشتی تلاش کردیم دست نیازمندان واقعی شناسایی شده توسط گروه‌های جهادی محلات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج را بگیریم که در این راستا در طول سال‌های گذشته بیش از ۶۰ هزار بسته معیشتی در نقاط مختلف این شهر در میان نیازمندان توزیع شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر از تهیه و اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم بضاعت توسط گروه‌های جهادی محلات و مساجد و خیران و مشارکت ۵۰ درصدی سازمان بسیج سازندگی استان البرز در قالب برنامه وصال عاشقی خبر داد.

طالبی اضافه کرد: برنامه وصال عاشقی و جشن ازدواج زوج‌های جوان از سال ۱۳۹۷ در استان البرز برگزار می‌شود که در سال گذشته به عنوان یک مدل کشوری مطرح و برگزار شد. در حوزه ساخت خانه‌های محروم نیز جمعاً ۱۵ پروژه در این شهر در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه هر پروژه حدود ۵۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، بیان کرد: خانه‌ها به متراژ ۶۵ متر به صورت ویلایی ساخته می‌شوند تا از این طریق خانواده‌هایی که واقعاً شرایط خانه دار شدن را ندارند و تهیه و خرید زمین و ساخت مسکن برای آنها دشوار است، خانه دار شوند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای کمالشهر با اشاره به ساخت پنج خانه محروم در شهرک امیرالمومنین کمالشهر از بازسازی ۱۳۰ باب خانه محروم هر یک با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: دستگاه‌های مختلفی در تأمین مالی کمک کردند اما متولی اصلی و حامی طرح کمیته امداد است.

طالبی عنوان کرد: در حوزه جهادی پزشکی سالانه بالغ بر ۱۰ بیمارستان صحرایی در منطقه برپا و اردوهای جهادی در خرمدشت، شهرک پیشاهنگی، حسن آباد، ترک آباد و شهرک امیرالمومنین برگزار شده و سالانه بیش از چهار هزار نفر از خدمات ویژه دندانپزشکی، چشم پزشکی، ارتوپد و … بهره مند می‌شوند.

وی بیان کرد: از طریق همکاری با مراکز بهداشت و بیمارستان‌های سطح منطقه، نیازمندانی که توان مالی بالایی ندارند، به بیمارستان‌های اطراف شهر کمالشهر ارجاع پیدا کرده و خدمات درمانی موردنیاز را دریافت می‌کنند. در کل فعالیت‌های قرارگاه جهادی شهید حججی چند وجهی و چند بعدی است.

کد خبر 6101217

دیگر خبرها

  • فداکاری پلیس جوان؛ اهدای اعضای بدن فرزند یک ساله
  • اهدای عضو فرزند ۱ ساله پلیس در هرمزگان (فیلم)
  • اهدای بیش از ۲۳۰ سری جهیزیه به زوج های کم برخوردار
  • اهدای ۸ سری جهیزیه در شهرستان هریس
  • اهدای انگشتر رهبر انقلاب به وحید شمسایی +عکس
  • لحظه اهدای گل به رئیسی در جشن دختران آرمانی + ویدئو
  • تصاویری از فاطمه معتمد آریا، باران کوثری و هوتن شکیبا در یک فیلم
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲