Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کلمبیا با هدایت کارلوس کی روش فردا در دیداری تدارکاتی در کره جنوبی به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود.

خبرنگاران و رسانه‌های کره جنوبی در آستانه این مسابقه، رکورد شکست ناپذیری کی روش مقابل کره در زمان سرمربیگری ایران را مورد توجه قرار داده اند.

کی روش با تیم ملی فوتبال ایران پنج بار با کره جنوبی بازی کرد که در چهار مسابقه پیروز شد و در یک مسابقه به تساوی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگاران کُره ای حاضر در نشست خبری پیش از بازی با کلمبیا از «بنتو» سرمربی پرتغالی کشورشان درباره رکورد شکست ناپذیری کی روش مقابل کره جنوبی سوال کردند.

بنتو گفت: از نتایج ضعیف کره جنوبی مقابل کی روش آگاه هستم اما گذشته، گذشته است. فکر نمی‌کنم نتایج گذشته کره جنوبی مقابل ایران در بازی با کلمبیا تأثیرگذار باشد.

سرمربی کره جنوبی ادامه داد: شما باید گذشته را فراموش کنید. فقط امیدوارم فردا تماشاگران به ورزشگاه بیایند و ضمن حمایت از تیم، از تماشای مسابقه لذت ببرند چون دیدار هیجان انگیزی داریم.

بنتو افزود: کلمبیا بازیکنان بازیکنانی با کلاس جهانی دارد. آنها برای ما دردسرساز خواهند شد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم. بازی سختی با کلمبیا داریم اما تلاش می‌کنیم بازی خودمان را انجام بدهیم.

سرمربی پرتغالی کره جنوبی همچنین درباره کارلوس کی روش گفت: همانند دیگر مربیان ارتباط خوبی با کی روش دارم. بیشتر خاطراتم با کی روش جزو خاطرات خوب من است. او مربی ای است که برای رسیدن به اهدافش نیاز دارد مورد احترام قرار بگیرد. دیدار فردا یک چالش جدید و تجربه خوب برای هر دو مربی است.

کد خبر 4575091 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم

سرمربی ازبکستان از تقابل با ایران حرف زد.

طرفداری | سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان گفت: ما می خواهیم در بازی فردا مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌ها به هدفمان برسیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت:

ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی‌ گفت:

همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت:

متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم‌ قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها