Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي آلمان که در ليگ ملت هاي اروپا نتايج خوبي برابر رقيب سنتي خود نگرفته بود، موفق شد در خانه هلند به پيروزي رسيده و 2-3 لاله هاي نارنجي را مغلوب کند.
به گزارش آريا، در دقيقه سوم، با پاس سانه، گنابري صاحب يک موقعيت خوب شد و سيلسن ضربه گنابري را مهار کرد. در دقايق ابتدايي بازي، آلمان کاملا تيم برتر ميدان بود و موفق شد در دقيقه 15، با ضربه لروي سانه به گل اول برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقيقه 25، روي يک ضد حمله سريع مارکوس بابل فرصت خوبي را به دست آورد اما مانوئل نوير منجي دروازه آلمان شد. سه دقيقه بعد، باز هم بابل موقعيت بسيار خوبي را به دست آورد و باز هم نوير، يک واکنش عالي نشان داد. در سوي مقابل، آلمان در دقيقه 34 موفق شد با ضربه زيباي گنابري به گل دوم برسد و هلند را غافلگير کند. تا پايان نيمه اول، آلمان به خوبي بازي و نتيجه را کنترل کرد و دو تيم با نتيجه 2-0 به رختکن رفتند.
در آغاز نيمه دوم، هلند موفق شد به گل اول برسد. با ارسال ديپاي، دليخت موفق شد با يک ضربه سر دروازه آلمان را باز کند. هلند پس از اين گل بسيار هجومي کار را دنبال کرد و چند موقعيت خوب را خلق کرد. آنها در نهايت در دقيقه 63 موفق شدند به گل تساوي برسند و اين گل را ممفيس ديپاي به ثمر رساند. خط دفاعي آلمان مي توانست بهتر کار کند. بازي در ادامه با مالکيت بيشتر هلند دنبال مي شد اما دو تيم در خلق موقعيت موفق نبودند. در پايان بازي، مارکو رويس به جاي گنابري وارد ميدان شد و بازي را برگرداند. در دقيقه 90، مهاجم دورتموند با فرار از سمت چپ، توپ خوبي را براي شولز مهيا کرد و دفاع هلند در غافلگيري، خوب کار نکرد. شولز موفق شد آلمان را در خاک هلند به پيروزي برساند.

تيم ملي کرواسي در چارچوب رقابت هاي مقدماتي يورو 2020 در خانه مجارستان مغلوب شد. کرواسي در خانه مجارستان ابتدا با تک گل آنته ربيچ و روي پاس کراماريچ پيش افتاد اما در اواخر 45 دقيقه نخست آدام زلاي گل تساوي را به ثمر رساند و در نهايت نيمه اول با تساوي 1-1 به اتمام رسيد. در نيمه دوم تصور بر آن بود که تيم ملي کرواسي گل پيروزي را به ثمر برساند اما در نهايت اين مجارستان بود که در دقيقه 75 توسط مت پتکاي به گل دوم هم رسيد و در نهايت موفق به غلبه بر نايب قهرمان جام جهاني شد.
بعد از کسب نايب قهرماني جام جهاني، کرواسي هرگز عملکرد خوبي نداشته و چند ماه قبل در مقابل اسپانيا نيز با شش گل مغلوب شد و امشب نيز اين تيم با حضور همه ستارگانش در اولين ديدار مقدماتي يورو 2020 برابر مجارستان 1-2 شکست را پذيرفت.
ربيچ - 13 (کرواسي): مودريچ توپ را از سمت راست، زمين فرستاد. با يک تکل، توپ در مقابل دروازه به ربيچ رسيد و اين بازي هم به راحتي دروازه حريف را باز کرد. بازيکنان مجارستان اعتقاد داشتند مهاجم کروات در موقعيت آفسايد قرار داشت.
زالاي - 34 (مجارستان): زالاي از سمت راست وارد باکس پنالتي کرواسي شد. او در موقعيت تک به تک قرار گرفت و با يک ضربه محکم، بازي را به تساوي کشاند.
پاتکاي - 76 (مجارستان): کرنر از سمت راست ارسال شد. توپ به سر بازيکن کرواسي برخورد کرد و در ادامه، پاتکاي با فرصت طلبي با يک ضربه پاي راست، گل دوم تيمش را به ثمر رساند.

بلژيک موفق شد در دومين بازي خود در مرحله انتخابي يورو 2020 مقابل قبرس به پيروزي برسد. بلژيک که در بازي اول خد در خانه موفق شده بود روسيه را از پيش رو بردارد، در اين بازي هم در شبي که روملو لوکاکو، بهترين گل‌زن تيم ملي بلژيک مصدوم بود، راهي ميدان شد. اما در غياب لوکاکو، شياطين سرخ اروپا کار سختي نداشتند. ابتدا ادن هازارد در صدمين بازي ملي خود باز هم موفق به گل‌زني شد و هشت دقيقه پس از گل هازارد، ميچي باتشوايي نيز گل دوم را به ثمر رساند تا شاگردان مارتينز در نيمه اول با برتري 0-2 راهي رختکن شوند.
با آغاز نيمه دوم نيز، اگرچه بازي در اختيار بلژيک بود، اما از شدت حملات اين تيم کاسته شد و سپس با تعويض‌هاي مارتينز، عدنان يانوزاي و يانيک کاراسکو، بازيکناني که مقابل روسيه فرصت بازي کردن پيدا نکرده بودند، راهي ميدان شدند. در پايان نيز بازي با نتيجه 0-2 به سود بلژيک به پايان رسيد تا در شب دوم مسابقات مرحله گروهي انتخابي يورو 2020، بلژيکي‌‌ها همچنان در صدر جدول گروه باشند. با اين نتيجه، قبرس نيز که در بازي اول موفق شده بود سن مارينو را با 5 گل شکست دهد، فعلاً به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ساير تيم‌ها در جايگاه دوم قرار گرفت. اما آن‌ها براي حفظ اين جايگاه کار سختي خواهند داشت چراکه حدود سه ماه ديگر بايد به مصاف اسکاتلند و روسيه بروند. بلژيک نيز در رقابت‌هاي آتي به مصاف قزاقستان و اسکاتلند خواهد رفت که هر دو بازي در بلژيک برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آلمان هلند کرواسي مجارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!

دیدارهای معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره با ۴ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در خانه شفیلدیونایتد را به سختی مغلوب کرد و کلوپ در آخرین تجربه داریی مرسی ساید خود اولین شکستش را تجربه کرد تا از کورس قهرمانی خارج شود.

به گزارش ایسنا، لیورپول در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ جزیره در گودیسون پارک میهمان اورتون بود و شان دایچ آخرین داربی کلوپ در مرسی ساید را تبدیل به جهنم کرد.

اورتون در این بازی با ۲ گل لیورپول را مغلوب کرد تا طلسم ۱۴ ساله پیرپز نشدنشان در داربی مرسی ساید شکسته شود. نکته دیگر اینکه این آخرین تجربه کلوپ از داربی بندر لیورپول بود و او سرانجام طعم تلخ شکست از تافی‌ها را تجربه کرد. با این شکست لیورپول موقتا در جایگاه دوم باقی ماند اما عملا تا حدود زیادی از کورس قهرمانی خارج شد.

در اولدترافورد اما برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلد یونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آن‌ها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

نتایج سایر بازی‌های چهارشنبه شب به شرح زیر است:

ولورهمپتون ۰ - ۱ بورنموث

کریستال پالاس ۲ - ۰ نیوکاسل

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم