Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@06:55:18 GMT

امروز و فردا سفر نکنید / هشدار پلیس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۲۷۳

حوادث رکنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از هموطنان خواست که به دلیل وضعیت جوی امروز و فردا (۵ و ۶ فروردین) سفر نکنند.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) زمان مناسبی برای سفر نیست، گفت: با توجه به لغزندگی معابر و آبگرفتگی و احتمال وقوع سیل به افرادی که قصد سفر دارند توصیه می شود که امروز و فردا سفر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ۲۵ استان کشور درگیر برف و باران هستند،اظهارکرد: در اغلب محورها بارش باران گزارش شده است بگونه‌ای که در محورهای اراک - فرمهین، اراک - توره، اراک - بروجرد، اراک - ازنا در استان مرکزی، محور ارومیه - سلماس گردنه قوشچی در استان آذربایجان غربی، برخی محورهای اردبیل، گردنه اسد آباد در استان همدان و ارتفاعات محورهای هراز و کرج - چالوس بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه دراستان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، لرستان، مرکزی، زنجان، قزوین، قم، مازندران، کردستان، گیلان، اردبیل، کرمانشاه‌، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، برخی محورهای استان فارس و سمنان بارش باران گزارش شده است، گفت: تردد در محور اردبیل به سلماس تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهراز در محدوده لاسم گزارش شده است،اظهارکرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

وی در پایان گفت: احتمال ریزش کوه در محورهای هراز،چالوس، فیروزکوه و برخی محورهای استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و به همین دلیل از رانندگان درخواست می شود حین سفر دقت لازم را داشته باشند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: کرج سفر رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی بروجرد عکس فیلم ویدیو ها دختر سیل در خیابان رودخانه پدر جوان زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به جو استان

علی محمد زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به سامانه ناپایداری که از فردا (دوشنبه) وارد جو استان می‌شود، گفت : این موج ناپایدار تا روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بارندگی، وزش باد، رعد و برق و احتمالا رگبار تگرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موج ناپایدار طی فردا و پس‌فردا بارش چندان زیادی برای استان به همراه ندارد، پیک بارش‌ها را مربوط به بعدازظهر سه‌شنبه تا روز جمعه دانست که در نوار مرزی استان و منطقه اورامانات نمود بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: چنانچه این سامانه بارشی تضعیف نشود، بارش‌های بسیار خوبی برای استان و همچنین شهر کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

زورآوند درباره احتمال آبگرفتگی معابر، رواناب، سیلاب محلی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها به دلیل بارش‌های حاصل از این موج هشدار داد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به تدریج از روز سه‌شنبه (یازدهم اردیبهشت) باعث کاهش دمای هوای روزانه می‌شود که این کاهش محسوس و حدود هشت درجه سانتی‌گراد است، اما باعث بروز مشکل و یا خسارتی نخواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از صدور هشدار هواشناسی حداقل در سطح نارنجی برای این سامانه بارشی خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند