Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@05:23:08 GMT

وزیر کشور در آق قلا؛ دبی سیلاب کاهش چشمگیری یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۲۷۸

وزیر کشور در آق قلا؛ دبی سیلاب کاهش چشمگیری یافت

گرگان - ایرنا - عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با همراهی سرپرست استانداری گلستان برای بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان آق قلا امروز دوشنبه برای چندمین بار وارد این شهر مرزی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحمانی فضلی ضمن بازدید میدانی از این شهر در جریان روند خدمات رسانی به مردم سیل زده آق قلا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور سوم فروردین ماه هم برای ارزیابی میدانی از روند امدادرسانی به مناطق سیل زده آق قلا سفر کرده بود.
وی گفته بود که برای کاهش آلام مردم و استمرار و تقویت هماهنگی های لازم بین دستگاه های عمل کننده تا زمان اطمینان از روند عادی شدن اوضاع، در مناطق سیل زده حضور خواهد داشت.
وزیر کشور امروز هم در آق قلا گفت: دبی سیلاب و روان آبهای منطقه آق قلا از 300 به 90 متر مترمکعب در ثانیه کاهش یافت و ارتفاع روان آبهای منطقه حدود نیم متر کاهش یافته است.
همچنین فرماندهان و مسوولان نیروهای نظامی، انتظامی؛ امدادرسان و سایر دستگاههای اجرایی درگیر سیل حاضر در منطقه آق قلا از آخرین اقدامات خود گزارشی به وزیر کشور ارائه دادند.
در همین رهگذر آغاز مجدد بارندگی در گلستان برخی مردم استان را نگران کرده است.

3091/2729

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حوادث سيل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • وضعیت منطقه مصلی شهر ایلام بر اثر جاری شدن سیلاب
  • تورم آلمان دوباره افزایش یافت
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • سیلاب موجب زیر آب رفتن اراضی دیم منطقه نهرعنبر موسیان شد
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • وضعیت فرزندآوری در کشور/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم