Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@07:10:07 GMT

همراهی بانک ملی با سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۴۳۵

مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت های این بانک برای کمک رسانی به هموطنان سیل زده تاکید کرد. ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ،دکتر محمد رضا حسین زاده با ابراز همدردی با هموطنان حادثه سیل اخیر  ابراز داشت:به مسوولان پشتیبانی بانک تاکید شده است با تمام قوا در کنار هموطنان سیل زده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت:قطعا کارکنان بانک ملی ایران نیز در این حادثه تلخ در کنار هموطنان سیل زده خواهند بود و در حال حاضر نیز برخی ادارات امور شعب بانک نظیر گیلان ،محموله های کمک های اهدایی کارکنان را به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال کرده اند.

مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین در سه روز گذشته و طی تماس تلفنی با روسای ادارات امور شعب استان های گلستان ، مازندران و خراسان شمالی  و اطمینان از سلامتی کارکنان این بانک و خانواده های آنها ، تدابیر لازم مبنی بر کمک رسانی به سیل زدگان و نیز اسکان خانواده های آسیب دیده کارکنان را ارایه کرد.


برچسب ها: بانک ملی ، سیل زدگان ، کمک رسانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بانک ملی سیل زدگان کمک رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هشدار پلیس درباره فروش سوالات کنکور
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی