Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@17:08:48 GMT

تردد در گردنه های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۵۹۶

تردد در گردنه های همدان نیازمند زنجیر چرخ است

همدان - ایرنا - رییس پلیس راه همدان گفت: ریزش برف و باران تمامی جاده های این استان را لغزنده گرده و تردد از گردنه های همدان نیازمند زنجیر چرخ است.

سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ریزش برف در گردنه های اسدآباد، همه کسی، سوباشی کبودراهنگ، آورزمان نهاوند و زاغه از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: ارتفاع برف در برخی از گردنه ها به 30 سانتیمتر هم می رسد با این وجود تیم های راهداری در حال نمک پاشی و بازگشایی راه ها هستند.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: ماموران پلیس راه از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری کرده و اجازه ورود آنها را به گردنه ها نمی دهند.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: با وجود توصیه های مکرر پلیس برای همراه داشتن وسایل زمستانی اما بیشتر خودروهای عبوری از جاده های همدان، زنجیر چرخ همراه ندارند.
وی به مسافران نورزی توصیه کرد: از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی، لباس گرم و زنجیر چرخ به همراه داشته و علاوه بر استفاده از لاستیک های آج دار و یخ شکن، باک سوخت وسیله نقلیه را پیش از سفر پر کنند.
رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: با توجه به لغزندگی جاده هم اینک سرعت خودروها به کمتر از 50 کیلومتر در ساعت رسیده است.
سرهنگ عزیزی بیان کرد: شمار متوفیان سوانح جاده ای نسبت به سال گذشته تغییر نداشته است اما شمار مجروحان چهار درصد افزایش داشته است.
وی اضافه کرد: بیشترین میزان مجورحان سوانح جاده ای همدان مربوط به 24 ساعت گذشته است که در چهار سانحه رانندگی 18 تن مجروح و مصدوم شدند.
7526**2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راه ریزش برف زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های استان تهران اعلام کرد:در فرودین ماه امسال بیش از ۲۱ میلیون خودرو از جاده های استان تهران عبور کردند و تردد آنها از طریق سامانه های هوشمند ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاههای تردد شمار فعال در محورهای مواصلاتی تهران، طی فروردین ماه امسال ۲۱ میلیون ۸۷۷ هزارو ۶۸۴ خودرو از محورهای مواصلاتی استان تهران تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹درصد افزایش نشان می هد.

این گزاش می افزاید: در این بازه زمانی بیشترین تردد در استان در محور آزادراه کرج تهران با متوسط تردد روزانه ۲۲۹ هزار و ۵۹۹ تردد به صورت رفت و برگشت می باشد که در این بازه زمانی حدود ۶ درصد تردد در محورهای مواصلاتی تهران مربوط به خودروهای سنگین و سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت درج شده است.

در این گزارش آمده است: طی این مدت ۱۱ میلیون ۵۸۶ هزار و ۲۰۵ خودرو با پلاک استان تهران در سایر استانهای کشور مشاهده گردیده که بیشترین مقصد سفر به استان های البرز ، قزوین و مازندران بوده است.

در گزارش این مرکز با اشاره به ماندگاری وسایل نقلیه در استان تهران آمده است: این جریان نشان دهنده آن است که در فروردین ماه سال جاری تقریبا ۳۹۹ هزار و ۴۲۲ عدد وسیله نقلیه معادل ۲۲ درصد از کل وسایل نقلیه غیربومی مشاهده شده در استان بین ۱ تا ۴ روز در استان اقامت داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند