Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر مکارم، گفت: با آغاز طرح سلامت نوروزی در جنوب کرمان، ۲۱ هزارو ۵۰۰ نفر به اورژانس های بیمارستانی حوزه این دانشگاه مراجعه و خدمات لازم را دریافت کرده اند که از این تعداد ۱۹ هزارو۴۰۰ مورد به صورت سرپایی درمان شده اند 

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان_ از کرمان جنوب، « اصغر مکارم» رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، در جمع خبرنگاران، با بیان این مطلب که اجرای طرح سلامت نوروزی از 9 روز گذشته در جنوب کرمان آغاز شده است، گفت: در طی این مدت21 هزار و 500 نفر به اورژانس های بیمارستانی حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مراجعه و خدمات لازم را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح سلامت نوروزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار داشت: طی 9 روز گذشته (از ساعت ۸ روز شنبه ۲۵ اسفند تا ساعت ۸  روز دوشنبه ۴ فروردین ۹۸) 21 هزارو 500 نفر به اورژانس های بیمارستانی حوزه دانشگاه مراجعه و خدمات لازم را دریافت کرده اند که از این تعداد 19 هزارو400 مورد به صورت سرپایی درمان شده اند .
وی، با اشاره به وقوع بیش از ۲۵۲ مورد زایمان در جنوب کرمان طی 9 روز گذشته افزود: کارشناسان اورژانس های پیش بیمارستانی هم بیش از ۶۷۰ ماموریت انجام داده و به ۷۷۴ مورد خدمات اورژانسی ارائه کرده‌اند و در کنار این مأموریت ها به ۲۶۸ مراجعه کننده کمپ های سلامت نیز خدمات اورژانس ارائه شده است.
مکارم، تصریح کرد: در این مدت بیش از یک هزار و 400 مورد بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی هفت شهرستان حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و مراکز تهیه و توزیع مواد خوراکی ، آشامیدنی ، بهداشتی و داروخانه های شهرستان های صورت گرفت، که 2 هزار و 500 کیلو گرم مواد تاریخ مصرف گذشته و یا غیر بهداشتی معدوم و ۴ مرکز متخلف تعطیل شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، با بیان اینکه در این مدت ۱۱ مورد حادثه ویژه اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: تاکنون در حوزه بیمارستان ها و اورژانس های پیش بیمارستانی  جنوب کرمان۵  فوت ناشی از حوادث ترافیکی ثبت شده، است.
مکارم، با اشاره به 133 مورد نمونه برداری از افراد مشکوک به بیماری واگیر-بیماریهای مشمول گزارش دهی فوری عنوان داشت: تا چهارم فروردین ماه سال جاری 91 بازدید (پایش بیماری های واگیر) انجام شد و 143 مورد واکسن هاری دریافت کرده اند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیل خسارت سیل بارندگی و سیلاب اعتکاف خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف گلستان خسارات سیل گلستان خسارت سیلاب اعتکاف ماه رجب اجرای طرح سلامت نوروزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه