Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:26:44 GMT

44 عملیات توسط هلال احمر همدان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۹۰۴

44 عملیات توسط هلال احمر همدان اجرا شد

همدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: 44 عملیات امدادی و خدماتی توسط هلال احمر این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اجرا شده است.

بهروز کارخانه ای روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: 17 عملیات امداد رسانی به سانحه دیدگان حوادث جاده ای، سه عملیات برای رفع سیل و آبگرفتگی، یک عملیات کوهستان و 23 مورد خدمات حضوری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: 81 درصد ماموریت های هلال احمر از آغاز طرح نوروزی تا چهارم فروردین 98 امداد رسانی به سانحه دیدگان حوادث جاده ای بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: هلال احمر به 25 مصدوم ناشی از پنح سانحه واژگونی خودرو، 2 مورد انحراف مسیر و 10 مورد تصادف امداد رسانی کرد.
کارخانه ای ادامه داد: 19 تن از مصدومان توسط آموبلانس هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و 6 تن از آنها به صورت سرپایی مداوا شدند.
وی افزود: 23 مورد خدمات حضوری توسط امدادگران به 15 مصدوم صورت گرفت که 9 تن از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: 26 نوبت خودروهای آمبولانس و چهار نوبت خودروهای امداد نجات برای انجام ماموریت به محل حادثه عزیمت کردند.
کارخانه ای با بیان اینکه نیروهای عملیاتی 202 نفر روز در ماموریت ها حضور داشتند گفت: میانگین مدت زمان رسیدن تیم های امدادی به محل حادثه 10 دقیقه و 10 ثانیه بوده است.
7526/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی هلال احمر نوروز98 ماموریت امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله

این بالگرد در راستای تسریع عملیات جست‌وجو در منطقه یلی بدراق کلاله و پشتیبانی عملیات جست‌وجو از فرودگاه بین‌المللی گرگان به این منطقه اعزام شد.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از هلال احمر امروز در سومین روز جستجو این بالگرد در مزارع روستای یلی بدراق کلاله در حال گشت زنی است و عملیات جست و جو برای پیدا کردن دختر مفقود شده ادامه دارد.

همچنین امروز تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان هم به تیم جستجو پیوستند.

قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: مفقود شدن یسنا دیدار، کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر روز یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد و از آن زمان تا کنون نیرو‌های امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

او افزود: خانواده کودک هنگام کار در مزارع روستا و برداشت نخود متوجه مفقود شدن کودکشان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر