Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:34:09 GMT

اسماعیلی و تمرین شادی گل برای دربی (عکس)

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۹۷۹

ستاره شماره ۸ تیم فوتبال استقلال در تمرین روز گذشته این تیم شادی گلزنی احتمالی اش به پرسپولیس را تمرین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بخش مهمی از تمرین روز گذشته استقلال به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت بازی که بازیکنان در آن با انگیزه بسیار بالا حضور داشتند و کری و رقابت بین آنها کاملاً مشهود بود.
در یک صحنه فرشید اسماعیلی که از امیدهای اصلی تهاجمی استقلال در بازی با پرسپولیس محسوب می شود موفق شد دروازه مهدی رحمتی را به زیبایی باز کند که این گل باعث شد او شادی بسیار زیادی در زمین شماره دو آزادی انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در کنار این که این شادی گل نشان می دهد چقدر انگیزه و رقابت بین بازیکنان استقلال برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی زیاد است احتمالا اسماعیلی شادی گل احتمالی اش برابر پرسپولیس را هم تمرین کرده است تا در صورت گلزنی بتواند یک جشن ویژه برای هواداران استقلال در استادیوم آزادی برگزار کند.


 فرشید اسماعیلی در دربی هایی که برای استقلال به میدان رفته هم سابقه گلزنی و هم ارسال پاس گل دارد و امیدوار است در دربی ۸۹ هم بتواند این اتفاق را دوباره تکرار کند.


اگر تا روز بازی با پرسپولیس اتفاق خاصی نیفتد فرشید اسماعیلی به احتمال فراوان در کنار ایسما، منشا و پا توسی مربع خط حمله آبی‌ها را تشکیل خواهد داد، بازیکنانی که در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد فوق العاده ای در کنار هم در بخش تهاجمی  استقلال داشته‌اند.

 

 

 

عکس: رضا سعیدی پور

فرشید اسماعیلی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند

به گزارش همشهری آنلاین سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.
مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

کد خبر 847172 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد