Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود گفت: اگر سیل سال 78 برای همه درس می‌شد امروز چنین خساراتی را شاهد نبودیم و برای پیشگیری از خسارت سیل در آینده باید این سیل را الگو قرار دهیم. به گزارش بلاغ، محمدعلی عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به سیل اخیر و با بیان اینکه اگر بحران درست مدیریت شود می‌توان جلوی خسارت را گرفت، اظهار کرد: عرض و طول شهرستان میاندورود زیاد نیست و تنها یک رودخانه دارد اما چند رودخانه در نهایت در بخش گهرباران به شهرستان وصل می شوند به همین دلیل می‌توان به خوبی آن را مدیریت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: اگر سیل سال 78 برای همه درس می‌شد امروز چنین خساراتی را شاهد نبودیم و برای پیشگیری از خسارت سیل در آینده باید این سیل را الگو قرار دهیم.

رئیس شورای بخش مرکزی میاندورود، گفت: امروز به جای کارهای مقطعی باید علاج کامل برای حل این آسیب‌ها پیدا کنیم.

عمادی افزود: می‌توان کارهای اساسی و درستی انجام داد به شرطی که ادارات با هم هماهنگ باشند و با مردم دست به دست هم دهند.

وی تاکید کرد: سیل زمانی به وقوع پیوست که فصل غیرکشاورزی بود در غیر این صورت خسارت سیل گسترده‌تر می‌شد.

عمادی با اشاره به خسارت جاده روستاهای بالادست، خاطرنشان کرد: اگر برای جاده بالادست قرار است کاری انجام شود باید یک کار کارشناسی انجام و به طور جدی کار شود تا در آینده نزدیک شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

وی بیان کرد: اگر لایروبی رودخانه‌ها به‌صورت دقیق و فنی انجام شود از خسارت‌های این چنینی پیشگیری می‌شود و همچنین آبی که به سمت دشت می‌رود اگر به طور جدی هدایت شود آسیب اجتماعی و خسارت کشاورزی خیلی کمی ایجاد می‌شود.

رئیس شورای بخش مرکزی در پایان گفت: از همه مسئولان و اهالی روستاهای بالادست و همچنین بسیجیان و شرکت نکاچوب، دشت‌ناز و اداره راه تشکر می‌کنیم که در این چند روز به شکل‌های مختلف در منطقه خدماتی انجام دادند.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد

به گزارش تابناک، ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: از ابتدای بهار ۱۴۰۳ تا نیمه اردیبهشت بارش‌های خوبی را شاهد بودیم که انتظار داریم بخش زیادی از کم بارشی‌های گذشته جبران شود؛ البته جبران کامل کم‌بارشی که شاهد آن بودیم یک مقداری سخت است اما بخشی از کم بارشی‌هایی که در کشور وجود داشت رفع شده است.

وی با تاکید بر اینکه پراکندگی بارش‌ها در کشور یکسان نیست، اظهار کرد: بارش‌ها در کشور یکسان نیست. به طور مثال در سامانه بارشی قبلی بارش‌ها در استان سیستان و بلوچستان بیشتر از هر منطقه دیگری در کشور بود که حتی به سیل منجر شد؛ در حالی که برخی استان‌های کشور مانند تهران و نواحی نوار شمالی کمتر از نواحی جنوبی بارش باران داشتند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌های شهرستان خوسف
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • نیمی‌از کم بارشی‌های اخیر کشور جبران شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟